Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2012, 23:02

Lekker bezig hoor, ben benieuwd naar het eindresultaat! 8)
Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2012, 16:04

Okay de 'nieuwe' hulpcylinder schijnt het niet te doen :(
Nieuwe bij Jan de Jong besteld (€32), dan ga ik het daar maar laten doen. Kost wel iets meer, maar het is toch je koppeling enzo: bij voorkeur moet die vooral geen dienst weigeren ;)

Net ook een belletje gehad dat het spuitwerk al klaar is, supersnel! Helaas ga ik het echt niet redden om die vanmorgen al op te halen, dus dat zal morgen-vroeg wel worden.

Lekker tempo zo, potverdrie!

Gisteren nog even getwijfeld of ik een carkit zou bestellen of een radio met ingebouwde carkit. Toen ik dacht er uit te zijn bleek de prijs bij NewMiniStuff ex 20% BTW te zijn en toen werd het me toch wel een beetje teveel. Misschien kan ik me binnenkort over die drempel zetten, maar voor nu denk ik 'doe even normaal, €310 ex verzenden voor iets dat je zelden zal gebruiken.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2012, 16:16

De prijzen zijn idd erg fors bij NewMiniStuff...
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2012, 17:37

Er zijn twee routes bij NewMiniStuff:
- Parrot i9200 met Unika module: €300
- Radio met ingebouwde shizzle: €375

Gezien ik de radio nooit aanheb is de eerste misschien de beste optie. Maarja ik bel eigenlijk ook nooit in de auto, dus ik denk dat ik mijn oordopjes gewoon blijf gebruiken ;)

Na morgen denk ik dat mijn avatar/icoonding hier een update nodig heeft ;)

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mei 2012, 17:38

Oeh.. Would Like To See Preview :)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2012, 19:58

Heh, de Turk had me te pakken vandaag en eigenlijk moet ik er gewoon om lachen :D

Ik had dus een dealtje voor het plaatsen van een nieuwe hulpcylinder. Helaas bleek degene die ik had aangeleverd zegmaar stuk :/

Hassan had heel netjes de oude er uitgehaald en de nieuwe erin gezet, dat wilde dus niet. Toen de nieuwe weer uitgebouwd en de oude er weer in terug.

Aldus: twee keer een hulpcylinder geplaatst en dus moest ik €50 aftikken. Heh, ik vind het wel een grap :D

Dat ik nu een kapotte hulpcylinder heb én €50 kwijt ben is dan wel minder, maarja soms zit het mee en soms een beetje tegen ;)

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mei 2012, 10:34

Ik heb een Alpine radio in mn MINI zitten met Bluetooth en Ipod/Iphone aansluiting enzo. Aangezien ik geen drol om geef is het mss iets voor jou?

Ik zal even een foto zoeken, hij is vrij nieuw.

gevonden: http://www.alpine-electronics.nl/p/Prod ... /ida-x305s

Is dat wat voor je?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mei 2012, 11:50

Stuur even een PM, dan kijken we wat jij er voor wil hebben enzo :)

In other news: koppeling gaat worden vervangen door de set van wildeke (ClutchMaster FX-100 met stalen vliegwiel). De huidige is dermate stuk dat ermee rijden op dit moment onverantwoord is... Wil niet meer in versnellingen en koppeling los is niet koppeling in de bak los: auto blijft aangedreven!

Tegenvaller en niet de eerste helaas, maar vooralsnog houd ik moed.

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mei 2012, 21:32

pm
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2012, 02:11

Ben weer heelhuids thuis, een ClutchMasters FX100 rijker, 560km gereden en even mogen bijtanken in België. (€1,688/liter voor Super, die is €1,929 hier :X)

Was kort, maar gezellig bij Jens (wildeke)

Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 mei 2012, 02:48

Beter!

Wanneer gaat ie erin?
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2012, 17:59

Vanmorgen 8:45 begonnen, net testritje gemaakt. Moet heel erg wennen aan het single mass vliegwiel, maar dat komt denk ik wel goed ;)

De hulpcylinder die er in zat bleek lek, die ik had gekocht had een kromme zuiger. Het bloeden van de koppelingscylinders bleek achterlijk veel werk omdat we dat niet goed hadden uitgezocht. (Kan dus heel eenvoudig, maarja daar kom je dan achter als je al bijna anderhalf uur bezig bent..)

Het druklager was finaal kapot trouwens, die viel direct uit elkaar toen we hem van de as af haalden.

MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2012, 19:15

Mooi dat het nu werkt! 8)

Terug naar “Show your ride”