Wordt leuk!Marcel Always Open schreef:8 uur 's ochtends is ook niet echt "jouw ding" DenizDeniz schreef:Leuk en aardig dat Beautyparking, maar ik ga daar echt niet om 8uur al staan.![]()
![]()
@Jorn gezellig, ik doe ook mee met de Mini United Challenge "stoet". Zie je in Rotterdam (maar het is wel idioot vroeg verzamelen)
MINI United 2012: Le Castellet, Fr. - Circuit Paul Ricard
- Jorn.
- Leerling Mini lid
Bericht
BMW Z3 3.0 rijdert
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was zelf al aan het kijken om een klein omweggetje te nemen via Italië over de Stelvio Pass.... helaas ziet het er nogal besneeuwd uit via de webcam.
Morgen maar eens informeren bij de ANWB over hoe en wat. Hopen dat ie alsnog open is
Morgen maar eens informeren bij de ANWB over hoe en wat. Hopen dat ie alsnog open is

R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wil zelf eerst een stuk via Luxemburg en dan een mooi stuk Alpen (Zwitserland, stukje Italië en dan via Monaco-kustlijn richting MU). Alleen nog wat mooie wegen zien te verzinnen, want kennen doe ik het daar niet.Wil ook nog een hoop weggetjes zoals in het filmpje van Stefan tegenkomen.
Precies... lijkt me ook veel gaver. Weet jij al hoe je precies gaat rijden?Berthil schreef: Mijn voorkeur gaat ook uit om linksom door de Alpen naar Zuid Frankrijk te rijden. Terug knal ik dan wel door het saaie Frankrijk.
Wil zelf eerst een stuk via Luxemburg en dan een mooi stuk Alpen (Zwitserland, stukje Italië en dan via Monaco-kustlijn richting MU). Alleen nog wat mooie wegen zien te verzinnen, want kennen doe ik het daar niet.Wil ook nog een hoop weggetjes zoals in het filmpje van Stefan tegenkomen.
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was wel ideaal geweest aangezien ik donderdag pas vertrek. En het gros van het forum al op woensdag gaat...
Daar kan je je niet meer voor inschrijven :\stefan740 schreef:Ik zag deze langskomen. Ziet er prima uit!
Was wel ideaal geweest aangezien ik donderdag pas vertrek. En het gros van het forum al op woensdag gaat...

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Als ik mij niet vergis is het stukje film met de boggies opgenomen in de buurt van het circuit.
Toen ik er vorig jaar was heb ik ook even wat getraind.
Het circuit ligt hoog en dit soort wegen heb je in de omgeving, vooral richting de kust.
Het eerste stukje film is bij het oude circuit van Reims, de Challenge stopt daar even.

Toen ik er vorig jaar was heb ik ook even wat getraind.

Het circuit ligt hoog en dit soort wegen heb je in de omgeving, vooral richting de kust.

Het eerste stukje film is bij het oude circuit van Reims, de Challenge stopt daar even.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet het nog niet maar Monaco/Nice ga ik niet doen, ten eerste was ik daar al eens met de Mini en ten tweede ga je daar enorm veel tijd meer verliezen op vrijdag want dat is een hele drukke route langs de kust. Eventueel ken je dat op za/zo nog rijden als je MU wel gezien hebtsander_r53 schreef:Precies... lijkt me ook veel gaver. Weet jij al hoe je precies gaat rijden?

Onze sponsors