WimS R53
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2Shag schreef:Hoe staat het hiermee? Heb je ze nog gesproken?WimS schreef:Ik heb net wel ff kalfsbeek gebelt maar die zaten te etenmushrop schreef:mooi, dan herhaal ik deze nog maar een keer...![]()

- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Soz ben beetje druk met me badkamer , dus me bakkie staat ff op een laag pitje .
En daar komt bij dat ik die sidemarkers niet echt ziet zitten
Shag schreef:Hoe staat het hiermee? Heb je ze nog gesproken?WimS schreef:Ik heb net wel ff kalfsbeek gebelt maar die zaten te etenmushrop schreef:mooi, dan herhaal ik deze nog maar een keer...![]()

Soz ben beetje druk met me badkamer , dus me bakkie staat ff op een laag pitje .
En daar komt bij dat ik die sidemarkers niet echt ziet zitten

MCS 2004
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
[laat]Ik niet, zou het wel graag willen! Bij dealer is een setje (van twee) lampjes al €30 schijnt...Shag schreef:hoeft niet maar hoort natuurlijk wel! Fabian heeft ze ook aangesloten meen ik, of Floor-is.. zijn ook reflectors ja maar lampjes kan er gewoon in...in elk geval, als die krengen erin zitten moet je ze gewoon aansluiten, dus Frenk... hup!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha jaja daar komt hij dan
Man jullie hebben echt niks te veel gezegt , wat zitten die stoelen lekker
Ben er echt super blij mee
Vandaag dus Koen z'n interieur uit de blauwe r53 overgenomen.
We begonnen in Rotterdam en zijn in DenHaag geeindigd
Het demonteren en monteren ging vrij voorspoedig , we hebben alleen even hulp in geroepen voor de achter rug leuningen.
En hier het resultaat.

Ze zitten heerlijk
Ook werner , Rob en Peter waren bij Beek dus was uiteraard weer gezellig
Hoe bevalt de weg ligging Rob ?
Firma Beek weer hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid.
Oja morgen even zwarte matten regelen en dan eerst maar weer even sparen
Enne Koen hoe ging jou terug reis ? ook wel even wennen zekker ?

Man jullie hebben echt niks te veel gezegt , wat zitten die stoelen lekker

Ben er echt super blij mee

Vandaag dus Koen z'n interieur uit de blauwe r53 overgenomen.
We begonnen in Rotterdam en zijn in DenHaag geeindigd

Het demonteren en monteren ging vrij voorspoedig , we hebben alleen even hulp in geroepen voor de achter rug leuningen.
En hier het resultaat.

Ze zitten heerlijk

Ook werner , Rob en Peter waren bij Beek dus was uiteraard weer gezellig

Hoe bevalt de weg ligging Rob ?
Firma Beek weer hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid.
Oja morgen even zwarte matten regelen en dan eerst maar weer even sparen

Enne Koen hoe ging jou terug reis ? ook wel even wennen zekker ?

MCS 2004
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staan hem lekker Wim, enjoy maat
. Was zeker gezellig.
Ik zou nooit meer anders willen als het standaard interieur
, dat heen en weer schuiven zal vast wel een keer gaan wennen
.
Maar het belangrijkste is dat de vrouw er super content mee is!!

Ik zou nooit meer anders willen als het standaard interieur

R53 MCS HB / Pepper White
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd Koen en vergeet de kleine niet , die kan er nu ook makkelijker in en uitKoenv schreef:Staan hem lekker Wim, enjoy maat. Was zeker gezellig.
Ik zou nooit meer anders willen als het standaard interieur, dat heen en weer schuiven zal vast wel een keer gaan wennen
.

MCS 2004
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
vanmiddag natuurlijk al in het echt gezien, maar superdik vriend!
Was weer gezellig gozers!
@Koen: lekker he, dat geglij
Was weer gezellig gozers!
@Koen: lekker he, dat geglij

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors