Beste mensen,
ik ben onwijs aan het twijfelen of ik nu op mijn chili red mini cooper met aero kit wel of geen verstralers moet zetten.
Dus wil ik graag jullie mening hierover hebben!
Verstralers
- red_devil
- Bijna verslaafd
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet twijfelen k#$@$%^&%#%^, als jij denkt dat het mooi is neem dan zo'n setje!
Legt je moeder nu nog steeds ieder ochtend je kleren klaar omdat je niet kan besluiten wat je aan moet doen?!
Eeeeeeeh.... je had de keus toch al gemaakt?! Of had je niet eerst in je spaarpot gekeken?!red_devil schreef:ik wil ook wel een setje!
Niet twijfelen k#$@$%^&%#%^, als jij denkt dat het mooi is neem dan zo'n setje!
Legt je moeder nu nog steeds ieder ochtend je kleren klaar omdat je niet kan besluiten wat je aan moet doen?!

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht
haha, neej ik ben ook bijna wel zeker dat ik het doe. Maar ik wilde ff jullie mening hierover hebben!

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Hoe weet je datCooperS-lightningblue schreef: Legt je moeder nu nog steeds ieder ochtend je kleren klaar omdat je niet kan besluiten wat je aan moet doen?!

haha, neej ik ben ook bijna wel zeker dat ik het doe. Maar ik wilde ff jullie mening hierover hebben!

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Ik snap er niks meer van of ben ik nou echt BlonTred_devil schreef:zonde van de grill, vind de auto namelijk nu ook mooi. En als ik erop uitgekeken ben moet ik ook weer een nieuwe grill kopenhaha
kijk dit ziet er aan de ene kant wel gaaf uit.
Aan de andere kant vind ik het weer zonde.

Onze sponsors