Waar is mijn mannelijke mini-rijder?!
- SanderONEd
- One wheel wonder
- Anna
- Leerling Mini lid
Bericht
Wat zijn jullie toch allemaal royaal!! Bieden auto's, afwerkplaatsen en nu ook nog sleurhutten aan! hahah...als dit niks moet worden;)
Heb zelf ook nog wel ergens een sleurhut staan op een caravanterreintje...koffie met taart IN de sleurhut met z'n allen dan maar ?!!?:mrgreen:
Heb zelf ook nog wel ergens een sleurhut staan op een caravanterreintje...koffie met taart IN de sleurhut met z'n allen dan maar ?!!?:mrgreen:
Gezocht: mannelijke mini-rijder!
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
- ViperDriver
- Nieuw Lid
Bericht
Waar hebben jullie het allemaal over, ik vind die mini van meneer Wint helemaal niet mooi, wat een barrel...
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
wints mini owned, dat zie je maar aan anna.
ik heb nummerplaat ala wint besteld, en waarom denk je dat mn nieuwe velgenzoveel op die van wint lijken?
f**k autostyle...wintstyle!
uhm... barrel je maViperDriver schreef:Waar hebben jullie het allemaal over, ik vind die mini van meneer Wint helemaal niet mooi, wat een barrel...

wints mini owned, dat zie je maar aan anna.
ik heb nummerplaat ala wint besteld, en waarom denk je dat mn nieuwe velgenzoveel op die van wint lijken?

f**k autostyle...wintstyle!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jammer dat je meteen als eerste post zoiets schrijft en zo'n topic vervuild....
En jij bent zeker al heel volwassen?? :lol:Zo volwassen dat je én hard werkt om die Viper te kunnen rijden én kennelijk vrije tijd hebt om hier zo'n kansloze opmerking te maken op het forum?? Ben je Anna d'r ex-vriendje ofzo? Strontjalours dat Wint z'n Cooper S ECHT is en die van jou slechts een modelwagentje op je boekenplank??ViperDriver schreef:Waar hebben jullie het allemaal over, ik vind die mini van meneer Wint helemaal niet mooi, wat een barrel...
Jammer dat je meteen als eerste post zoiets schrijft en zo'n topic vervuild....

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of heeft het toch iets meer te maken met die kappersauto van je???
Hoezo filmwerk Hans, doet ie van jou het nu al niet meer op jou leeftijd?Hans schreef:Anna stelt net een orgie voorin haar caravan.. pittige tante.. Ik doe het filmwerk wel
Of heeft het toch iets meer te maken met die kappersauto van je???

Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors