Willem's One D - is vervangen p255

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2012, 20:01

Aangezien het niet heel vaak gebeurt even een up-date :mrgreen:

De MINI van Woosh! is vandaag weer netjes gewassen :D ;)

Afbeelding

Afbeelding

Ja hij glimt echt 8) Helaas laat de bekraste lens van mn telefoon dat niet echt zien :(
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2012, 20:12

Om nog even over dat Carglass verhaal te zeuren. Ik moet van mijn verzekeringsmaatschappij (FBTO, ben er trouwens erg tevreden over) ook naar Carglass, maar als ik 5 euro (of zoiets) meer betaal per maand, dan mag ik zelf kiezen waar ik heen ga. Niet alleen voor ruitschade, maar voor elke schade heb ik dan vrije keuze waar ik m'n auto breng. Just a tip. Alhoewel dat voor jou als leaserijder niet van toepassing is, maar mss heeft iemand anders er wat aan. Vraag er gewoon naar bij je verzekeraar of stap over naar de FBTO.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2012, 20:18

kijk karretje weer mooi schoon.! maar wel K van zo'n ruit. in iedergeval ik ging al niet meer naar die prutsers. bij mij zit de tweede ruit in deze. en dat gebeurd bij de dealer. en die hebben een goed bedrijf die het doet voor hun.

Klote verzekeringen..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Marcel Always Open
Cabrio-King

06 mei 2012, 20:27

Wat vervelend weer met die budgetglassnuivers.
Altijd lees ik hetzelfde verhaal en bijna iedereen zit in de tang van z'n verzekeringsmaatschappij. Hoe kan dit ooit doorbroken worden?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2012, 20:44

dat zeg ik toch: door gewoon wat extra te betalen zodat je vrije keuze hebt...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

07 mei 2012, 10:31

Thanks voor de tip Rob! 8)
inderdaad voor mij (nog) niet van toepassing, maar een ander kan ermee geholpen zijn! Ik vind het die 5 euro dubbel en dwars waard!

@Mark, thanks voor het gebruik maken van je waspaleis en je waskunden gisteren! Helemaal top, ze staat weer te stralen!
Daarom heb ik bij de dealer daarnet ze ook op het hart gedrukt dat ze 'm onder geen enkele omstandigheid door de wasstraat mogen duwen!!! :mad:

Ik ben benieuwd wat ze bij de dealer aantreffen en wat de leasemij ervan gaat zeggen.. ik heb ze dus ook maar verteld dat ze mij maar moeten laten bellen als ze het niet akkoord krijgen bij de dutchlease.. :s

Ik cruise nu rond in een 318i Touring met M exterieur en interieur, navi en xenon, dus ik vermaak me wel!

@Dennis, heb je nog een sticker over voor als ze m'n MINI niet op tijd af hebben? :mrgreen: :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

07 mei 2012, 10:38

Goede tip van Rob.. :lol:

En je waggie staat er weer lekker bij WJ..velgen zijn bling bling 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mei 2012, 15:43

Staat er weer netjes bij en ik vind de wielen top! 8) 8)
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

07 mei 2012, 16:38

Daarnet werd ik gebelt door de dealer met het vonnis;

Carglass heeft t goed vern**kt!
Ze hebben inderdaad de raamlijsten vastgekit en ook nog eens scheef gemonteerd. Daarnaast zitten de raamrubbers ook vastgekit en verkeerd.
Om dit allemaal recht te trekken, zouden ze zelfs het raam moeten vervangen. :s

nu komt het mooiste, de dealer kan dit niet voor woensdag voor elkaar krijgen, omdat er onderdelen besteld moeten worden, die ze niet voor woensdag binnen hebben en het kost ze aardig wat tijd om het er allemaal op te zetten.

Naar aanleiding daarvan heb ik direct een klacht ingediend bij Carglass en de leasemij gebelt.
Beiden geven aan dat het een garantiekwestie is en Carglass dus de eerste poging moet krijgen om het op te lossen.
De leasemij is het wel met me eens dat het krap wordt, zeker als je kijkt naar de diagnose van de dealer. Ik bedoel, zou Carglass de onderdelen sneller kunnen krijgen als de dealer? :lol:

ik ben benieuwd, morgen ochtend staan ze voor de deur... :roll:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

07 mei 2012, 16:41

Pfff..lekker dan!

Hoop dat ze t redden...anders als bezem wagen met de 3 serie :|
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

07 mei 2012, 16:46

ik ben inderdaad benieuwd hoe ze dit op gaan lossen, maar ik ga er continue bij staan!

probleem is alleen dat ik nu dus de MINI weer terug heb, want de dealer gaat het nu niet fixen. Die sturen alsnog wel de offerte naar dutchlease.
Normaliter geeft Carglass geen huurauto mee (ondanks dat wij daar wel recht op hebben volgens het contract :s ), dus ik ben benieuwd wat ze doen als het allemaal niet lukt..
Dan huren ze maar een mooie JCW bij Ekris >) >)

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mei 2012, 17:08

De dealer weet toch wel dat je naar MU gaat neem ik aan... Gezien de stickers mag ze dat niet ontgaan zijn. Als ze die shit niet opgelost krijgen, dan moeten ze dus eigenlijk maar iets tofs als vervanger aanbieden. En dan dus niet een Cooper OneD clubman op steelies ofzo. ;)

Het zit ons, gezamenlijk even niet mee blijkt!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

07 mei 2012, 17:30

De dealer is in dit geval niet degene die de eerste poging gaat doen voor de oplossing.... dus carglass mag geschikt vervangen vervoer gaan regelen als het ze niet lukt :lol: :lol:

en anders regel ik het zelf wel, maar krijgen zij de rekening >) >)

Ik zag nog een mooie oranje beauty staan in de BMW showroom... :roll:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”