Klaas, Pieter en Ghisbert zullen je ongetwijfeld helpen, ik vertrouw wel op hun vakmanschap wat dat betreft
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Op een aangetaste bougie kan je op zich prima starten, maar zodra er echt werk verwacht wordt van dat ding... Dan is de vonk vaak niet sterk genoeg om voor een goede ontbranding te zorgen.
Klaas, Pieter en Ghisbert zullen je ongetwijfeld helpen, ik vertrouw wel op hun vakmanschap wat dat betreft
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo ben thuis eerst ff....Gishbert draaide de bougies er uit die er net 60kilometer in zaten om ff te kijke of ze al aan getast waren, dit wasniet het geval.
Ik vertelde het verhaal over knetteren alsof er metaal uitzet tintelen wat je ook wel is hoort als je de auto uit zet. De uitlaat
Het verhaal pingelen kwam naar boven cilinder kamer 1 heeft te kort benzine dus gishbert heeft de hele boel iets meer benzine gegeven en de onstekings tempratuur verlaagd.
Tussendoor heb ik nog ff geholpen met 2 kooien inbouwen ron en alain

En onderweg naar huis heb iktotaal geen last gehad van dat knetterende geluid en heb ik een stuk probleemloos 220 gereden Zonder vermogensverlies HEErLIjKKKKkKKkKK
Ik vertelde het verhaal over knetteren alsof er metaal uitzet tintelen wat je ook wel is hoort als je de auto uit zet. De uitlaat
Het verhaal pingelen kwam naar boven cilinder kamer 1 heeft te kort benzine dus gishbert heeft de hele boel iets meer benzine gegeven en de onstekings tempratuur verlaagd.
Tussendoor heb ik nog ff geholpen met 2 kooien inbouwen ron en alain

En onderweg naar huis heb iktotaal geen last gehad van dat knetterende geluid en heb ik een stuk probleemloos 220 gereden Zonder vermogensverlies HEErLIjKKKKkKKkKK
burn rubber not your soul

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja heb je hem zo mooi gepoetst en dan kan hij niet shining zijn op MUmini cabrio schreef:Mooi man!
Hoop voor je de dat je nu echt kan BLIJVEN genieten van je GP man![]()
t is je gegund

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ghaan met die banaan!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks mensen ik ben echt blij 
Klaas en gishbert ook bedankt nog voor de snelle hulp
Klaas en gishbert ook bedankt nog voor de snelle hulp

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nog ff snel me wielboog vervangen die ik was kwijt geraakt die kon ik vanmorgen op halen bij de spuiter

Zo alles gedaan gewassen gepoetst oliecheck vloeistofcheck en getankt......GP is er klaar voor

MU here we come

Zo alles gedaan gewassen gepoetst oliecheck vloeistofcheck en getankt......GP is er klaar voor

MU here we come

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
top dat 'ie weer goed loopt gozer, en thnx voor je hulp gisteren!
Who the f*ck is Ron?franklyn85 schreef: Tussendoor heb ik nog ff geholpen met 2 kooien inbouwen ron en alain
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je weet toch dikke vingers het moet zijn ROB
mushrop schreef:top dat 'ie weer goed loopt gozer, en thnx voor je hulp gisteren!
Who the f*ck is Ron?franklyn85 schreef: Tussendoor heb ik nog ff geholpen met 2 kooien inbouwen ron en alain
Je weet toch dikke vingers het moet zijn ROB

Onze sponsors