Daveke schreef:Wel rustig rijden hè!
Ja man ik heb zo een 300 kilomete weer gereden en die bougie gechecked en ziet er gewoon goed uit word sws rustig ritje genieten van frankrijk......
And then 1320
Daveke schreef:Wel rustig rijden hè!
Bovenste zin: x2 - thnx dude!!mushrop schreef:top dat 'ie weer goed loopt gozer, en thnx voor je hulp gisteren!
Who the f*ck is Ron?franklyn85 schreef: Tussendoor heb ik nog ff geholpen met 2 kooien inbouwen ron en alain
Adrenalin Junkie schreef:Bovenste zin: x2 - thnx dude!!mushrop schreef:top dat 'ie weer goed loopt gozer, en thnx voor je hulp gisteren!
Who the f*ck is Ron?franklyn85 schreef: Tussendoor heb ik nog ff geholpen met 2 kooien inbouwen ron en alain![]()
Onderste zin: Dude, je weet toch wel wie Ron is?
dat zal wel mee vallen maatje.......maar rijden jullie toch met ons meeWoosh! schreef:![]()
![]()
fijn dat alles weer in orde is Frenk!
Niet te hard morgen he, dat kunnen Dennis en ik niet bijhouden![]()
![]()
en anders gaan wij alvast vooruit, want dan haal je ons wel in
neeMAN we vertrekken 1 uur vanuit bredaWoosh! schreef:Nou, misschien wel, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe laat jullie exact weggaan en hoe geduldig wij zijn...![]()
eerst wilden jullie pas om 3 uur verzamelen ofzo en dat vind ik echt veel te laat... maar ik begreep dat die tijd al flink vervroegd was
a.u.b niet weer je eigen weener op het broodje leggen he dat grapje word oudDennisvdh schreef:Yeahhh!
Half 1 bij mij worstenbrood met koffie en dan rijden we weg
nou dat deur valt al om als je ernaar kijk anders trap ik hem in.........Dennisvdh schreef:Haha normaal doen jij anders kom je niet eens meer binnen
over willen gesproken ASSWoosh! schreef:![]()
![]()
![]()
Stiekem wil ie t wel hoor Dennis....![]()
Onze sponsors