Koenv R53 PW-> wieltjes
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
In de hoop dat deze beter blijven zitten! En het is weer eens iets anders
De aero skirts hebben trouwens bij deze de neiging om los te gaan zitten en te gaan klapperen. Alle klipjes zijn al een keer vervangen voor nieuwe. En nieuwe zijn al weer onderweg

De aero skirts hebben trouwens bij deze de neiging om los te gaan zitten en te gaan klapperen. Alle klipjes zijn al een keer vervangen voor nieuwe. En nieuwe zijn al weer onderweg
R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
lol..ik pak je gewoon terug van toen met de lampen
setje one skirts voor een full racer..why not..zeker als t beter blijft zitten. Mss nog functioneler ook als die vaak op de krik moet voor bandjes wissel...

setje one skirts voor een full racer..why not..zeker als t beter blijft zitten. Mss nog functioneler ook als die vaak op de krik moet voor bandjes wissel...
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou dan in ieder geval S skirts nemen. Die zijn iets boller qua vorm. Maar blijft natuurlijk een stomme mod!
Mij aeroskirts blijven gelukkig prima zitten.
Ik zou wel de wielen wisselen. Volgens mij zijn de OZ's een stuk lichter dan de S-spokes want die zijn, dacht ik, vrij zwaar.
Persoonlijk zou ik de OZ's voorzien van de trackdaybanden.

Mij aeroskirts blijven gelukkig prima zitten.
Ik zou wel de wielen wisselen. Volgens mij zijn de OZ's een stuk lichter dan de S-spokes want die zijn, dacht ik, vrij zwaar.
Persoonlijk zou ik de OZ's voorzien van de trackdaybanden.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
One rokjes !!!
Gast je spoort ech niet hoor ..
aero is the bomb
En als je die s-spokes gaat spuiten doe ze dan zwart of een vette knalkleur IMO !
Dan had je trouwens beter een opknapsetje kunnen kopen voor de helft van wat je nu betaald hebt , al was het een koopje
Al enig idee wanneer je op de koffie komt
Gr. Geer
Gast je spoort ech niet hoor ..

aero is the bomb

En als je die s-spokes gaat spuiten doe ze dan zwart of een vette knalkleur IMO !
Dan had je trouwens beter een opknapsetje kunnen kopen voor de helft van wat je nu betaald hebt , al was het een koopje

Al enig idee wanneer je op de koffie komt

Gr. Geer
Onze sponsors