Gewoon, alles dat je tegenkomtDaveke schreef:Welke lagers?
Krukaslagers? Nergens voor nodig
Floor-is' GP0064 [verkocht]
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het was de bedoeling om vandaag mijn distributie te vervangen omdat de ketting wat uitgerekt lijkt, hierdoor slijt de kettingspanner als een malle.
Had met een bepaald iemand afgesproken dat vandaag te doen, maar die persoon is tijdelijk kwijt om het zo maar te noemen. Geen antwoord op telefoon, SMS of whatsapp; niet bij de garage, niet thuis..
Godnondepokke wat baal ik hiervan!
Had met een bepaald iemand afgesproken dat vandaag te doen, maar die persoon is tijdelijk kwijt om het zo maar te noemen. Geen antwoord op telefoon, SMS of whatsapp; niet bij de garage, niet thuis..
Godnondepokke wat baal ik hiervan!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het blijkt dat er een familieomstandigheid was waardoor het klussen niet door kon gaan. Dat het me niet gemeld is, dat is erg vervelend, maar overheen te komen. Dat er iets in die familie heeft plaatsgevonden is ook niet leuk..
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Afhankelijk van de omstandigheden is dat het laatste waar je aan denkt.. toch erg vervelend, voor beide partijen.speedy schreef:Maar op zijn minst een belletje lijkt mij zo ....
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoop t voor je we hebben vanavond geprobeerd op een losliggend blok maar valt niet meeFloor-is schreef:Morgen nieuwe poging!
Low , lower , lowest ...
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Daar moet idd best een hoop voor los.
En als je alles wil doen, is met name het krukastandwiel een b*tch om te doen.
Pa was er de eerste keer dat ie het moest doen niet erg gelukkig mee..
Als je die tandwielen wil laten zitten bespaar je wel veeel tijd.. Die op de krukas zit nl meen ik op de as gekrompen oid
En als je alles wil doen, is met name het krukastandwiel een b*tch om te doen.
Pa was er de eerste keer dat ie het moest doen niet erg gelukkig mee..
Als je die tandwielen wil laten zitten bespaar je wel veeel tijd.. Die op de krukas zit nl meen ik op de as gekrompen oid
- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
Heey ouwehoeren allemaal, mijn oma van 84 heeft zich verstapt en haar schouder uit de kom,was maar een oplossing,kleinzoon heeft er heel de dav ondersteunnt en lekker ze tel niet beantwoord.
Vind t lulligvoor floris ma tis geen pretje en ben blij dat we er niet aan begonnen zijn want een krukastanwiel is geen pretje...
Vind t lulligvoor floris ma tis geen pretje en ben blij dat we er niet aan begonnen zijn want een krukastanwiel is geen pretje...
Onze sponsors