speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Denk vandaag met veel geluk en anders maandag
A stijlen komen pas woensdag binnen bij de dealer
dus tot die tijd laat ik toch de bekleding nog helemaal los.
Hoe langer eroverheen gaat hoe moeilijker het word om te onthouden hoe het ook al weer zat met montage
heb schroeven wel voorzien van label dus zal wel los lopen.
Met de instalatie van de compo set heb ik een hulplijn gebeld want solderen en dat soort dingen heb ik nooit gedaan.
A stijlen komen pas woensdag binnen bij de dealer
Hoe langer eroverheen gaat hoe moeilijker het word om te onthouden hoe het ook al weer zat met montage
Met de instalatie van de compo set heb ik een hulplijn gebeld want solderen en dat soort dingen heb ik nooit gedaan.
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Maar succes alvast!
Gewoon zorgen dat je de draadjes vast maakt en je vingers uit de buurt houdtspeedy schreef: Met de instalatie van de compo set heb ik een hulplijn gebeld want solderen en dat soort dingen heb ik nooit gedaan.
Maar succes alvast!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zag hem bij Beek staan trouwens, hoezo dat? (Omdat hij niet op slot kan zonder de grepen en hij hem binnen kan zetten?)
Moest bij een klant in Den Haag zijn, had een half uurtje tijd extra en kon gelijk even een vraag stellen. Wel prettig dan dat BAR in de buurt zit van die klant
Moest bij een klant in Den Haag zijn, had een half uurtje tijd extra en kon gelijk even een vraag stellen. Wel prettig dan dat BAR in de buurt zit van die klant
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors