De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mei 2012, 15:30

Thanks, mannen! 8) Kwaliteit van de foto's is (zeker in daglicht) vergelijkbaar met die van mijn Sony compactcamera, een heel verschil met mijn vorige HTC (Desire).
speedy schreef:Nice pics en wat staat de mini er heerlijk bij 8)
Was gisteren ook wel top weer om de auto mooi te wassen/poetsen.
Haha, op deze foto's lijkt ie inderdaad behoorlijk schoon, maar dat valt in werkelijkheid nogal tegen. Is alweer een week of twee geleden dat ik 'm gewassen heb. :?
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 mei 2012, 15:35

Scheelt ook dat je foon nog nieuw is en er nog niet zoveel vuil, vingers en andere narigheid op de lens zitten ;) haha

Maar lekker platen! Goed scherp ook.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2012, 18:52

Zo, weer even het stof van mijn topic gehaald. :wink: Vanmiddag eindelijk mijn MINI weer eens een wasbeurtje gegeven en meteen de wintervelgjes even gedaan.

Afbeelding
Afbeelding

En toen ik net klaar was begon het te regenen en hagelen. :mad: Wel een mooie regenboog!

Afbeelding
Afbeelding

Daarna meteen de wintervelgen laten monteren bij Roy. Thanks voor de snelle service! :icon_top:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verder geen mods de afgelopen tijd aan de Cooper, maar hij bevalt nog steeds super en ik ben al 28.000 probleemloze kilometers verder! :rijden Wel heb ik nog een ander nieuwtje (wat sommigen van jullie al wisten :wink:): dankzij de club heb ik mijn vriendin Géraldine leren kennen. :) Ik heb haar ontmoet tijdens de Maasrit met Pinksteren, wat voor haar de eerste rit met haar Chili Red R53 was. Het klikte toen heel goed, waarna we een paar keer afgesproken hadden en van het een kwam het ander. :wink: En inmiddels zijn we een half jaartje en o.a. een vakantie naar Gran Canaria verder en gaat het super tussen ons! Dus ook als datingsite is de club prima geschikt! :P Paar plaatjes van onze rides samen (en op de laatste foto met de Checkmate van mijn moeder):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
vin10
Be Mini
Be Mini

29 nov 2012, 18:57

Leuk, als daar maar geen MINI'tje van komt :wink:

Grtz
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2012, 19:26

Cool man, best gaaf he twee mini's 8). Jammer dat die van mij geen voeling heeft met de club :(
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 nov 2012, 19:32

Gaaf man!!! Hagel??? Bij ons op de zaak helemaal niets vanmiddag... Apart... :)

Super leuk van jou en Géraldine... De laatste rit waar wij jullie zagen zei mijn vriendin al volgens mij hebben ze een oogje op elkaar... :mrgreen: :wink:
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2012, 19:40

:lol:

En een paar weken later kwamen we haar weer tegen bij de America Today in Enschede. :wink:
Afbeelding
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2012, 20:19

Nou Ivo, ik dacht dat er op mijn topic stof lag... maar jij plakt er nog even een maandje bovenop :mrgreen: :mrgreen:

Leuk zo'n Mini liefde, dat jullie elkaar zo ontmoet hebben. :icon_top:
En hebben jullie al afspraken over in welke Mini de volgende rit gereden word?

:mrgreen:
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2012, 20:33

Ivo schreef::lol:

En een paar weken later kwamen we haar weer tegen bij de America Today in Enschede. :wink:
Ik zag die rode laatst al staan aan de singel en dacht al: zou Ivo eindelijk een beetje power gekocht hebben? :mrgreen: Maar als ik het goed begrijp wordt je nu zoek gereden door je meisje. 8)
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2012, 20:50

biermagnaat schreef:Maar als ik het goed begrijp wordt je nu zoek gereden door je meisje. 8)

>) :mrgreen:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2012, 21:07

JJJJ schreef:En hebben jullie al afspraken over in welke Mini de volgende rit gereden word?
Tja, dat wordt lastig. :wink: De vorige keer (Renova MINI Hunt) zijn we met haar S geweest, dus eigenlijk is de volgende keer mijn Cooper aan de beurt. Maar ja, 170 pk is ook wel leuk. :mrgreen:
biermagnaat schreef:Ik zag die rode laatst al staan aan de singel en dacht al: zou Ivo eindelijk een beetje power gekocht hebben? :mrgreen: Maar als ik het goed begrijp wordt je nu zoek gereden door je meisje. 8)
Een goede chauffeur kan een tekort aan vermogen aardig compenseren...>) :rijden
Afbeelding
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2012, 21:08

Ivo schreef:
JJJJ schreef:En hebben jullie al afspraken over in welke Mini de volgende rit gereden word?
Tja, dat wordt lastig. :wink: De vorige keer (Renova MINI Hunt) zijn we met haar S geweest, dus eigenlijk is de volgende keer mijn Cooper aan de beurt. Maar ja, 170 pk is ook wel leuk. :mrgreen:
biermagnaat schreef:Ik zag die rode laatst al staan aan de singel en dacht al: zou Ivo eindelijk een beetje power gekocht hebben? :mrgreen: Maar als ik het goed begrijp wordt je nu zoek gereden door je meisje. 8)
Een goede chauffeur kan een tekort aan vermogen aardig compenseren...>) :rijden
Klopt. Ik wil het je wel een keer voordoen. :mrgreen:
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

29 nov 2012, 21:59

Heel gaaf Ivo, je vriendin bij een rit ontmoeten.
En ook nog met een mooie R53, wat wil je nog meer :roll:

leuke foto's ook, een BRG, CR en een checkmate :icon_top:
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 nov 2012, 22:53

Leuk dat jullie elkaar zo hebben ontmoet :D ! Verder natuurlijk superhandig dat zij MINI's ook fantastische auto's vindt :wink: !

Terug naar “Show your ride”