Walter gespot

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
thijsied
Enthousiast
Enthousiast

10 mei 2012, 14:13

ja dit was ook een week geleden in het weekend haha, ik werk in Wormerveer en reed toevallig langs tijdens een ritje, na werk even langs gereden en wat shots gemaakt :lol:
Bestel anders een keer een pizza bij Portofino (bij het station Wormerveer), dan kom ik langs :mrgreen:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2012, 14:48

thijsied schreef:ja dit was ook een week geleden in het weekend haha, ik werk in Wormerveer en reed toevallig langs tijdens een ritje, na werk even langs gereden en wat shots gemaakt :lol:
Bestel anders een keer een pizza bij Portofino (bij het station Wormerveer), dan kom ik langs :mrgreen:
pizza bezorger en een MINI rijden :shock: netjes.

Ik heb daar ook gewerkt in mijn schooltijd, a long long time ago, toen ik nog een Honda Vision reed 8) met een Yoko radio in de buddy seat....

Toen zat daar Shoarmabar Jeruzalem, oh my god wat een ranzige tent was dat, ik had dus ook geen moer te doen daar en kon tegen betaling van 5 guldens per uur mijn huiswerk maken :mrgreen:
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
thijsied
Enthousiast
Enthousiast

10 mei 2012, 15:48

Haha ik doe niet alleen pizzakoerieren, met mijn hongerloontje en 1 keer per week werken schiet het niet echt op :lol:
Qua werk is er niet veel veranderd dus, ik zit voornamelijk de Panorama te lezen :roll:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2012, 17:11

doe ff de groeten aan Roberto
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
thijsied
Enthousiast
Enthousiast

10 mei 2012, 17:24

Ken ik niet, werkt ie ook bij mij dan?
Ik werk er 1 keer in de week dus ken bijna geen van mijn collega's (m.u.v. van de vrouwelijke dan ) :mrgreen:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2012, 20:46

ja dat is je baas :lol:
Afbeelding
thijsied
Enthousiast
Enthousiast

15 mei 2012, 10:12

Ik maar zwaaien op de Zaanweg gisteren :O

Terug naar “MINI Spotting”