PDC = park distance control vermoed ik?Hallo, we hebben voor de cooper alleen nog green met pdc
wel cooper s, zonder pdc in BRG
Mvg. Piet
maw, zitten er in die groene gaten voor dit in te monteren of wat willen ze hiermee zeggen?
PDC = park distance control vermoed ik?Hallo, we hebben voor de cooper alleen nog green met pdc
wel cooper s, zonder pdc in BRG
Mvg. Piet
Ja misschien wel maar ik wil hem gewoon weer in oude staat terug laten keren dan denken ze ook niet dat het een afgeragde mini is. En die aerokit verkoop ik dan misschien wel weer los voor 200 euro ofzoS-Special schreef:Ja je kan het er ook zo weer af halen !
Maar waarom zou je als je het Aero setje erop laat zitten leverd hij bij de verkoop ook iets meer op!
Dus ik zou zeggen verkoop je andere bumpers gewoon!!!
Gezien een Aero kit origineel van Mini is zullen ze dat niet denken maar eerder blij mee zijn dat hij erop zit!!!!!mso schreef:Ja misschien wel maar ik wil hem gewoon weer in oude staat terug laten keren dan denken ze ook niet dat het een afgeragde mini is. En die aerokit verkoop ik dan misschien wel weer los voor 200 euro ofzoS-Special schreef:Ja je kan het er ook zo weer af halen !
Maar waarom zou je als je het Aero setje erop laat zitten leverd hij bij de verkoop ook iets meer op!
Dus ik zou zeggen verkoop je andere bumpers gewoon!!!doe ik er nog iemand goedkoop een plezier meer tegen die tijd
Maar als ik het dus goed begrijp is alles schroefbaar? dus ik schroeg mn ouwe bumpers + zijskirts eraf en kan dan gewoon de AERO kit erop schroeven?
Yup. Alles is terug te zetten.mso schreef:Ja misschien wel maar ik wil hem gewoon weer in oude staat terug laten keren dan denken ze ook niet dat het een afgeragde mini is. En die aerokit verkoop ik dan misschien wel weer los voor 200 euro ofzoS-Special schreef:Ja je kan het er ook zo weer af halen !
Dus ik zou zeggen verkoop je andere bumpers gewoon!!!doe ik er nog iemand goedkoop een plezier meer tegen die tijd
Maar als ik het dus goed begrijp is alles schroefbaar? dus ik schroeg mn ouwe bumpers + zijskirts eraf en kan dan gewoon de AERO kit erop schroeven?
Nee maar je Mini wel.. (uit je gallery)...zag vandaag wel een Dark Silver Cooper S staan...Maaij schreef:Ken je mij?mso schreef:Okee cool! Dan ga ik snel is bij Menno langs om te kijken hoe zo'n bodykit staat op een Zilvere Cooper
Ps. Maaij waarom zie ik jouw Cooper nooit op de Fontys?
ok thnx, even uitzoeken danS-Special schreef:Het probleem met de PDC kan je oplossen!!
Gewoon een setje kopen bij Conrad die passen prima in de originele houders van de PDC!!
Heb je voor €60,- PDC op je Cooper!!!!
Je moet er alleen op letten dat de sensoren een doorsnee hebben van 22,5 mm!!!!
Onze sponsors