MINI Silver ONE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee sorry is niet mijn kleur maar als je een magneet badge heb kan je hem roze stickers
burn rubber not your soul

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had je gespot door je spiegels, staan goed. Ik had er een grote glimlach door 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb mijn eigen MINI verhuurd aan mezelf voor mijn eigen trouwerij, dat vond ik al spannend genoeg
Maar er is vast wel iemand die je kan helpen.

Bandenspanningsknopje zit naast de handrem, gewoon 4 sec indrukken als je contact omzet.

Bandenspanningsknopje zit naast de handrem, gewoon 4 sec indrukken als je contact omzet.
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Verhuren van Mini ... Mmm nope
Voor je zelf, ja
Restten van je lampje;
Eerst banden op goede spanning brengen, sleutel in contact, knopje (zelfde icoontje als lampje) onder je handrem indrukken, sleutel omdraaien (niet starten) en wachten tot je bandenspanningslampje uit gaat.
En als laatste zou je eigenlijk ook nog een stukje moeten rijden. Dit zorgt ervoor dat je systeem je wielomtrek meet en weer als standaard ziet.

Restten van je lampje;
Eerst banden op goede spanning brengen, sleutel in contact, knopje (zelfde icoontje als lampje) onder je handrem indrukken, sleutel omdraaien (niet starten) en wachten tot je bandenspanningslampje uit gaat.
En als laatste zou je eigenlijk ook nog een stukje moeten rijden. Dit zorgt ervoor dat je systeem je wielomtrek meet en weer als standaard ziet.
Onze sponsors