Geen sticker gespot maar wel lekker stukje opgereden...... iemand van hier?
(ik heb ook geen sticker)
Gisteravond A16 -> A20 -> A13 rode R53 Cooper
- tychopaat
- Mod virus alert!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: gisteravond A16 -> A20 -> A13 rode R53 cooper
Wil je er 1?tychopaat schreef:Geen sticker gespot maar wel lekker stukje opgereden...... iemand van hier?
(ik heb ook geen sticker)
- tychopaat
- Mod virus alert!
Bericht
Had er wel 1 op mijn vorige mini, nog geprobeerd om de sticker er netjes af te halen helaas niet gelukt.
Maar ik ben er nog niet uit of ik weer de sticker op de auto wil. Ik vind de kleur van sticker namelijk niet zo heel erg mooi, zeker op een zwarte wagen, wellicht een mat zwarte sticker of in het chroom.
Nou ja wellicht heeft iemand ze tijdens de maasrit bij zich
Maar ik ben er nog niet uit of ik weer de sticker op de auto wil. Ik vind de kleur van sticker namelijk niet zo heel erg mooi, zeker op een zwarte wagen, wellicht een mat zwarte sticker of in het chroom.
Nou ja wellicht heeft iemand ze tijdens de maasrit bij zich

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja.. ik meot eig ook een nieuwe.. zal zo Kees-en-Annet een PM doen. Miss een paar meenemen voor de rit, zijn veel nieuwe gezichten dus stickers zijn een pré 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik neem er wel een paar mee, en ook wat visite kaartejes/flyers.BMX schreef:Ja.. ik meot eig ook een nieuwe.. zal zo Kees-en-Annet een PM doen. Miss een paar meenemen voor de rit, zijn veel nieuwe gezichten dus stickers zijn een pré
Onze sponsors