Brandblusser
- wally
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wat is nu het beste om in de auto te hebben..
ik heb een 2kg poeder blusser liggen voor in mn classic dadelijk...
is dat goed of fout
is dat goed of fout
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik persoonlijk zou niet zo snel een poederblusser gebruiken. Dat poeder is echt funest (net als een fikkie natuurlijk) voor je auto.pje en daan schreef:wat is nu het beste om in de auto te hebben..
is dat goed of fout
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Blussert
In TBL zit een ......... Chrome blussert !!:p
Zit onder/naast de opener voor de machinekamer rechtsvoor binnen (controleer maar de 18e)
Bovendien ligt achterin een 2kg Ajax blussert.
Natuurlijk blus je er geen hele brandende auto mee, maar bij een beginnende brand bij jezelf, of een ander
kun je zeker zelfs een auto redden. (Meerdere keren meegemaakt!)
Als je niks hebt kun je ook niks beginnen dan alleen maar machteloos toekijken.
In al mijn eigen auto's die ik bestuurd heb, heeft er altijd een blusser in gezeten.
Zit onder/naast de opener voor de machinekamer rechtsvoor binnen (controleer maar de 18e)
Natuurlijk blus je er geen hele brandende auto mee, maar bij een beginnende brand bij jezelf, of een ander
kun je zeker zelfs een auto redden. (Meerdere keren meegemaakt!)
Als je niks hebt kun je ook niks beginnen dan alleen maar machteloos toekijken.
In al mijn eigen auto's die ik bestuurd heb, heeft er altijd een blusser in gezeten.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Cooper2004
- Leerling Mini lid
Bericht
De enige reden om een brandblusser te hebben is om mensen te redden. Je auto moet je lekker laten branden. Je wil niet weten wat voor een schade dat poeder kan veroorzaken. Daar kan je nog jaren last van hebben.
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
dan blus ik toch liever..!
Als je totale auto uitbrand heb je er ook niet veel meer aan..Cooper2004 schreef:De enige reden om een brandblusser te hebben is om mensen te redden. Je auto moet je lekker laten branden. Je wil niet weten wat voor een schade dat poeder kan veroorzaken. Daar kan je nog jaren last van hebben.

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

als ze niet geblust hadden was dit nu niet mijn auto geweest
ajax kan je mini nog reden hahaha
blussen heeft wel zin tochCooper2004 schreef:De enige reden om een brandblusser te hebben is om mensen te redden. Je auto moet je lekker laten branden. Je wil niet weten wat voor een schade dat poeder kan veroorzaken. Daar kan je nog jaren last van hebben.

als ze niet geblust hadden was dit nu niet mijn auto geweest
daarom hou ik nu van ajax en niet van psv of feyenoordthe blue lobster schreef:In TBL
ajax kan je mini nog reden hahaha

- Laine
- One wheel wonder
Bericht
[quote="lisette"]Bij mij zit er in de kofferbak aan de zijkant een houder met brandblusser.[/quote]
Aan de linker- of rechterkant? Waar moet ik precies zoeken? Zat die er standaard in bij de koop?
Ik heb er nog geen ontdekt. Nu wel nodig voor België.
Aan de linker- of rechterkant? Waar moet ik precies zoeken? Zat die er standaard in bij de koop?
Ik heb er nog geen ontdekt. Nu wel nodig voor België.
Onze sponsors