Challenge MINI R53
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Misjul
- Nieuwsgierig
Bericht
Hi,
Vandaag na lang wachten(school --> boring) ben ik op weg gegaan naar Davy om onze aanwinst te aanschouwen
, Na aangekomen te zijn direct aan de slag gegaan om de Mini het warme weer eigen te maken en hem langzaam uit te kleden
Hieronder zijn de foto's te zien hoe het uitkleden is verlopen, ja we doen dat langzaam en netjes

Het blok wat achterin de Mini ligt zal gebruikt gaan worden voor een aantal onderdelen. Hierover later meer.

Aangzien ik het een erg leuk plaatje vond de 3 mini's maar even op de gevoelige plaat geschoten. Zodat bumblebee zich snel thuis voelt in een goed gezelschap

En natuurlijk de trotse pauw en mede eigenaar Davy

Er komt zo dadelijk nog een filmpje aan waarin de mini goed te horen is.(knalt heerlijk
) Upload ik zodra die op youtube
staat
Vandaag na lang wachten(school --> boring) ben ik op weg gegaan naar Davy om onze aanwinst te aanschouwen

Hieronder zijn de foto's te zien hoe het uitkleden is verlopen, ja we doen dat langzaam en netjes

Het blok wat achterin de Mini ligt zal gebruikt gaan worden voor een aantal onderdelen. Hierover later meer.

Aangzien ik het een erg leuk plaatje vond de 3 mini's maar even op de gevoelige plaat geschoten. Zodat bumblebee zich snel thuis voelt in een goed gezelschap

En natuurlijk de trotse pauw en mede eigenaar Davy

Er komt zo dadelijk nog een filmpje aan waarin de mini goed te horen is.(knalt heerlijk

staat
Laatst gewijzigd door Misjul op 25 mei 2012, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zelfs een striptease in deze vorm is leuk om naar te kijken 
Wordt een leuk weekend voor jullie! Goed weer en een klus. Maak dr maar een live-feed van.

Wordt een leuk weekend voor jullie! Goed weer en een klus. Maak dr maar een live-feed van.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha nice nice. Ik hou echt van dit soort knutsel dingen om te zien. Jammer dat ik t geld er nog niet voor heb om een E36 tot drift hok om te bouwen. Nog even verder blijven dromen en deze topic heel goed in de gate te houden. Succes gasten!! GA ZO DOOR WHOEHOE!!
Onze sponsors