Samen met Floor-Is vandaag de HELE binnenzijde gestript
Tapijt is eruit, plastic afscherming aan de achterzijde van voetenruimt en dashboard is eruit, frame eruit, kachel eruit, gewoon kaal tot op de carrosserie..
Met Cooperke S een deal gemaakt dus binnenkort komt de kooi onze kant op. Nice!
Nu moeten we al het isolatiemateriaal gaan strippen en eens gaan bedenken hoe we de binnenzijde gaan indelen. De ijzeren balk aan de binnenkant waar de stuurkolom aan hangt is terug geplaast samen met het dashboardframe zodat een geflocked dashtop en het originele dashboard terug geplaatst kunnen worden.
Een van de grote werkjes wordt nog de draadboom uitsorteren welke kabels er allemaal uitkunnen - want er ligt me een partij kabel in een MINI, ongelofelijk..
Als die werkzaamheden er allemaal opzitten is het eigenlijk een kwestie van de binnenzijde spuiten, kooi spuiten en er in zitten en al een deel van de binnenzijde beginnen terug op te bouwen!
Jep! En stukken eruit slijpen en boren enzo... Liever niet, laat mij dat blok eruit schroeven of het dashboard, tapijt, andere isolatie: allemaal prima
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn hintje: zorg dat hij zo lang mogelijk kan blijven rijden. Desnoods met een setje originele veren en gare velgen+banden, maar het kunnen verplaatsen van het chassis maakt het werk nogal veel eenvoudiger.
Aldus: uitlaat, spruit, CAI, accu, glaswerk, panodak etc Dat is handiger om nu te doen. Als het glas er uit is, is het branden handiger omdat de hitte minder blijft hangen, hoef je minder goed op te letten met een slijptol etc
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)