Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag ff een crappie pic geschoten van de cab. Nu met de Orciari's.

Toch tijd dat ze eens opschieten met de Iphone 5... Dit is geen doen.
Woensdag weer even naar Beek voor de spacers achter en uitlijnen (heb ik tot op heden nog niet laten doen
).
Kunnen ze meteen even kijken naar de uitlaat, alweer een irritante geluidje.
Dankzij jou wordt het interieur er een stuk beter op...speedy schreef:Dash is super vetmaakt het interieur een stuk mooier .

Vandaag ff een crappie pic geschoten van de cab. Nu met de Orciari's.

Toch tijd dat ze eens opschieten met de Iphone 5... Dit is geen doen.
Woensdag weer even naar Beek voor de spacers achter en uitlijnen (heb ik tot op heden nog niet laten doen

Kunnen ze meteen even kijken naar de uitlaat, alweer een irritante geluidje.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben zeer benieuwd. Jammer dat ik nog even moet wachten. Ben zeer benieuwd naar die ride van je. Als je alvast een route met een tunnel bedenkt, doen we ff n rondje.
Ben nu ff bij Beek om het uitlijnen eindelijk eens te regelen. Achter nog even de benodigde spacers erop laten zetten en wat laten verhogen. Denk dat het nu wel puik eruit ziet.
@Peter
speedy schreef:Ik heb nog een mooi pakketje voor jou bij mij thuis liggen![]()
Gaan we gelijk samen een paar oprit foto's maken![]()
En ik wil graag een rondje met de kap open meerijden en de sound ervaren![]()

Ben zeer benieuwd. Jammer dat ik nog even moet wachten. Ben zeer benieuwd naar die ride van je. Als je alvast een route met een tunnel bedenkt, doen we ff n rondje.
Ben nu ff bij Beek om het uitlijnen eindelijk eens te regelen. Achter nog even de benodigde spacers erop laten zetten en wat laten verhogen. Denk dat het nu wel puik eruit ziet.
@Peter

Onze sponsors