Heb vanmorgen even bij mijn vrouw in de auto gezeten, die Playmini klinkt wel echt heerlijk! Beter dan mijn eigen JCW potten moet ik bekennen. Wat dat betreft zou ik nog wel een setje willen hebben

Floor-is schreef:Gents: wheeler (en daarmee Coen) is ook maar afhankelijk van Playmini in dit geval. Je kunt hem weinig kwalijk nemen, soms hebben ze er gewoon even minder liggen en moeten ze gemaakt worden. En soms zitten ook zij op onderdelen te wachten.
Heb vanmorgen even bij mijn vrouw in de auto gezeten, die Playmini klinkt wel echt heerlijk! Beter dan mijn eigen JCW potten moet ik bekennen. Wat dat betreft zou ik nog wel een setje willen hebben
Ik neem niemand iets kwalijk zulke dingen kunnen gebeuren. Was gewoon nieuwsgierig net zoals Coopers1987 of er al iets meer over bekend is/was. We wachten het gewoon even af.wheeler schreef:Floor-is: bedankt voor bericht Wink Je hebt gelijk maar het frustreert een beetje dat een verwachte levertijd niet gehaald kan worden.
Het is vandaag 1 mei en volgens mij een vrije dag in Engeland, dus verwacht vandaag ook niet nieuws.
Onze sponsors