Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2012, 12:43

Lekkere upgrades weer hier 8)

Klein aandachtspuntje: gebruik NOOIT die racegordels zolang ze op deze manier zijn gemonteerd!
Ze zijn teveel naar beneden gericht achter de stoel. Als je een ongeluk krijgt dan krijgt de stoel krachten te verwerken waarop deze nooit is getest, grote kans dat de leuning breekt, en ook je rug.
Blijft de leuning bij een aanrijding wel heel dan weet ik zeker dat je wervel fracturen gaat krijgen omdat je naar beneden getrokken wordt, dan hoop je dat er geen zenuwbanen bekneld raken....
jbcola
Brugse zot

16 mei 2012, 14:28

Greg zal toch wel de aanwijzingen gebruikt hebben hoe hij deze moest monteren, niet?
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

16 mei 2012, 14:48

Toch niet Dick,dit is de verkeerde manier!

De 2 gordels die naar achter lopen mogen onder ongeveer 15° staan/liggen.De manier waarop deze zijn vast gemaakt is suicide :-) !
jbcola
Brugse zot

16 mei 2012, 15:42

:?
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2012, 16:43

Daarnaast heb je bij een vierpuntsgordel altijd kans er onderdoor te glijden (submarining), alleen Schroth heeft daar een oplossing voor, zoals Ducks ze in z'n auto heeft zitten:

Afbeelding

Filmpje met voorbeeld:

Qua looks zijn zulke gordels super, om je op je plek te houden tijdens het rijden ook, maar om mee te crashen is het niets. Eigenlijk ook alleen aan te raden bij stoelen met een vaste rugleuning, en dan ook alleen in combinatie met een rolbeugel/rolkooi. Een volledige rolkooi dan eigenlijk ook nog eens alleen met een helm op.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 mei 2012, 16:59

Ja en die moet je niet te strak doen. kan je vertellen is niet fijn :wink:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 mei 2012, 18:03

Fred schreef:
MartijnGizmo schreef:Ik kom deze net tegen op een ander forum:

Afbeelding
:wat: :hap :hap :hap
Wat een heerlijk mooie MINI is dit!! Hij was al mooi maar zoals je hem nu veranderd hebt is hij serieus nog mooier Greg 8)
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Kenny Cooper
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 mei 2012, 00:00

Fotootje van de coupe gespot in de nieuwe modern mini
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2012, 12:09

RogerK schreef:Wat een apparaat!! Een tijdje geleden heb ik nog achter je gereden tussen Antwerpen en BoZ, was een van de eerste coupé's die ik live zag en meteen zo'n dikke :P Moet eerlijk zijn, herkende ook je kenteken(leek verdacht veel op dat van je M3 die ik op e90forum wel eens voorbij zag komen :mrgreen:) Volgens mij zat je rechtervoet goed vast op het gaspedaal, want mijn collega die reed, in zijn passat tdi, leek opeens achteruit te rijden, zo rap ging die coupe er van door :shock:
Haha thx! Zal wel meegevallen hebben qua snelheid :-) Blijf altijd wel binnen de perken... Maar A12 ter hoogte van de grensovergang is idd wel ff stukje waar je kan scheuren :oops:
Ralph-cooper schreef:Lekkere upgrades weer hier 8)

Klein aandachtspuntje: gebruik NOOIT die racegordels zolang ze op deze manier zijn gemonteerd!
Ze zijn teveel naar beneden gericht achter de stoel. Als je een ongeluk krijgt dan krijgt de stoel krachten te verwerken waarop deze nooit is getest, grote kans dat de leuning breekt, en ook je rug.
Blijft de leuning bij een aanrijding wel heel dan weet ik zeker dat je wervel fracturen gaat krijgen omdat je naar beneden getrokken wordt, dan hoop je dat er geen zenuwbanen bekneld raken....
cooperke s schreef:Toch niet Dick,dit is de verkeerde manier!

De 2 gordels die naar achter lopen mogen onder ongeveer 15° staan/liggen.De manier waarop deze zijn vast gemaakt is suicide :-) !
MartijnGizmo schreef:Daarnaast heb je bij een vierpuntsgordel altijd kans er onderdoor te glijden (submarining), alleen Schroth heeft daar een oplossing voor, zoals Ducks ze in z'n auto heeft zitten:

Qua looks zijn zulke gordels super, om je op je plek te houden tijdens het rijden ook, maar om mee te crashen is het niets. Eigenlijk ook alleen aan te raden bij stoelen met een vaste rugleuning, en dan ook alleen in combinatie met een rolbeugel/rolkooi. Een volledige rolkooi dan eigenlijk ook nog eens alleen met een helm op.
Ik check vnvnd even wat er in de handleiding exact staat... :oops: Ik kan ze ook eventueel op de achterbrug monteren, dan staan ze recht naar achter, ziet er alleen beetje raar uit maar uiteraard zal ik dat doen als het echt verkeerd is nu. 8)
Moet wel zeggen dat het me zou verwonderen, heb er wel aan gedacht bij monteren, maar je hebt ook veel kit's waarbij je ze in de gordels van de achterbank monteert, dan ga je me niet vertellen dat ze niet meer als 15° staan! :s
Ik heb trouwens de standaard gordels er ook inzitten, hoewel ik al wel gewend ben aan de 4-punts, is mij niet storend, ook al is het natuurlijk minder praktisch... :wink:

Trouwens waar zit het verschil in de gordel hem dan met die Schroth gordels? Hangt ook erg van je stoel af of je er onderuit schuift lijkt me... :|

Vind het trouwens wel beetje jammer dat jullie commentaar hierop pas loskomt als 1 iemand het 'durft' te zeggen dat ze volgens hem verkeerd gemonteerd zijn... Denk dat we net hier zijn om wat van elkaar te leren af en toe, dus durf vertellen als je zeker weet dat je punt waar is! Beetje zonde als je er pas achterkomt nadat je gecrashed bent als je het kan navertellen... :?

Verder een erg leuke tijd gehad op MU! Heb alleen de tijd nog niet gehad de filmpjes wat in te korten en te posten, zal ik snel doen...

De prachtige foto's van die Fransman was ik ook al tegengekomen, hier heb je ze allemaal:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2012, 12:17

Sjezus hoe gruwelijk DIK :shock:

Dat wat je op de voorbumper hebt geplakt had ik ook al eens in gedachte maar had niet verwacht dat t zo dik zou staan :-PP
Low , lower , lowest ...
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2012, 13:03

Dat zijn prachtige foto's 8) van een hele dikke Coupé JCW!
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2012, 13:27

PepperWhite schreef:Sjezus hoe gruwelijk DIK :shock:

Dat wat je op de voorbumper hebt geplakt had ik ook al eens in gedachte maar had niet verwacht dat t zo dik zou staan :-PP
Thx!

Hier nog andere foto's die ik zelf getrokken heb tijdens ons tripje (nog niet bewerkt)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2012, 14:24

Prachtige platen weer 8)
Wel lef hoor je auto zo half in het water plaatsen, maar jullie hadden een All4 erbij voor als het mis ging :lol:

Wat betreft de gordels, ik heb dit meteen gepost nadat ik de platen ervan had gezien. Better safe than sorry...
Vertrouw niet op montage foto's van internet, je ziet deze 'fout' helaas erg vaak.
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2012, 15:49

Mooie foto's Greg! Het spuiten van je dak is echt een goede mod geweest. :wink:

Weet je wat apart is? Deze MINI had zoveel anders getoond als er van die lelijke gele NLse kentekenplaten op hadden gezeten. Extra dik met stylish verantwoorde Belgische platen :D
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~

Terug naar “Show your ride”