Mag wel, ik heb ook 12 mm spacers en APK keuring.
Als je maar de juiste lengte bout erbij gebruikt.
Wel spacers met wielnaaf nemen. Maakt geloof ik niet uit voor de APK keuring maar dan weet je zeker dat ze er altijd goed op zitten. Dus niet die overpriced dingen van John Cooper Motorsport kopen.
Wint his story ------------> The story continues
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt voor alle coole reacties mensen!
We moeten binnenkort even de remtest maar doen...
Vandaag de Mini maar weer eens bij de spuiter neergezet om de teveel gespoten (!!) onderdelen even naar wens te doen.
Dus nieuwe grillen aan de voorkant gemonteerd, nu dus met alleen de randjes gespoten.
Maar nu heb ik dus over:

Als ik hier iemand blij mee kan maken hoor ik het wel!
PS. De alu gaassticker moet nog even opnieuw besteld worden, de stickers voor de Cooper Aerokit zijn namelijk geleverd.
Voor de rest perfecte service!

We moeten binnenkort even de remtest maar doen...

Vandaag de Mini maar weer eens bij de spuiter neergezet om de teveel gespoten (!!) onderdelen even naar wens te doen.
Dus nieuwe grillen aan de voorkant gemonteerd, nu dus met alleen de randjes gespoten.
Maar nu heb ik dus over:

Als ik hier iemand blij mee kan maken hoor ik het wel!
PS. De alu gaassticker moet nog even opnieuw besteld worden, de stickers voor de Cooper Aerokit zijn namelijk geleverd.
Voor de rest perfecte service!
Save a tree, eat a beaver

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Anders moeten we een keertje wat anders afspreken..., van dat opsturen ben ik niet zo'n fan.
Beschadigingen, kwijt, etc..
Kan je w88 tot 18 maart Coen?coendek schreef:COOL!!!
laat maar weten waar ik de verzend kosten heen moet sturen!!
groeten
coen
Anders moeten we een keertje wat anders afspreken..., van dat opsturen ben ik niet zo'n fan.
Beschadigingen, kwijt, etc..
Save a tree, eat a beaver

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
dat is cool! die gast verkoopt ze.. maarre... iemand enig idee van de kosten??Berthil schreef:Hier was het
Onze sponsors