Verder staat hij er erg lekker bij, wielen staan hem goed.

dus ik ben niet de enige die denkt dat de banden er heel dik uitzien?GeoBem007 schreef:
Welke bandenmaat heb jij?
Kan je niet beter een keer een setje pendalen kopen? Dit lijkt me ook niet te lang te houden..marcel700 schreef:
Die rubberen kussentjes op de pedalen waren zo goed als glad afgesleten. Daardoor geleden me voeten steeds van de pedalen af.
Heb bij een skate shop grip tape gekocht en dit op de pedalen geplakt. Het is een hele verbetering je glijd minder snel weg en de pedalen voelen ook wat harder aan.
Voor het ritje nar de ring heb ik de poes er weer onder gehangen.
Lekker hè?!!!!Heb meteen maar de cai verder afgemaakt wat is dat gejank lekker!!!!
Dat is precies ons plan in de racemini,dat spul is echt geweldig. Goeie mod marcelBMX schreef:Kan je niet beter een keer een setje pendalen kopen? Dit lijkt me ook niet te lang te houden..marcel700 schreef:
Die rubberen kussentjes op de pedalen waren zo goed als glad afgesleten. Daardoor geleden me voeten steeds van de pedalen af.
Heb bij een skate shop grip tape gekocht en dit op de pedalen geplakt. Het is een hele verbetering je glijd minder snel weg en de pedalen voelen ook wat harder aan.
De rest is ook wel leuk, maar dit..Owyeah!marcel700 schreef: Facelift halo geen koplampen alla peter![]()
Onze sponsors