Tel daarbij nog een kettingspannertje, verse olie en vloeistoffen en de uren
Frankie's R55 S
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vliegwiel was €475, koppelingset €150 geloof ik. Geen originele dealeronderdelen erin trouwens. Ik bedoel, dat heeft het maar 75.000km volgehouden, dus veel slechter kan het niet worden
. Onderdelen die er nu in zitten zijn vervanginsonderdelen van Luk.
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
nou weer genieten
Tja jammer dat je zo in de buidel moet tastenfrankie schreef:Vliegwiel was €475, koppelingset €150 geloof ik. Geen originele dealeronderdelen erin trouwens. Ik bedoel, dat heeft het maar 75.000km volgehouden, dus veel slechter kan het niet worden. Onderdelen die er nu in zitten zijn vervanginsonderdelen van Luk.
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Toch nog maar even snel dakdragers besteld.....Vrijdag vertrekken we naar Zuid Frankrijk, speciaal met opa en oma van de kleinen zodat die de dakkoffer op de Octavia kunnen doen om alle babyspullen mee te nemen
Alleen gaat niet zo goed met mijn oma, dus kans bestaat dat die later komen of terug moeten halverwege de vakantie. Toch wel handig als ik dan alsnog alles mee naar huis krijg en niks in France hoef achter te laten
Alleen gaat niet zo goed met mijn oma, dus kans bestaat dat die later komen of terug moeten halverwege de vakantie. Toch wel handig als ik dan alsnog alles mee naar huis krijg en niks in France hoef achter te laten
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Goed om te lezen dat alles weer is gefixet, nu lekker op vakantie
Jammer dat het niet zo goed gaat met je oma, laten we hopen dat ze gewoon de hele vakantie mee kan!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
!
OK, duidelijkfrankie schreef:Hehehe, mijn oma gaat niet mee, die is 95 en degene waarmee het niet zo goed gaat. De opa en oma van mijn zoontjes gaan mee, a.k.a. mijn vader en moeder. Ja, ik had het er niet zo duidelijk neergezet![]()
- pocket rocket
- Bijna verslaafd

Onze sponsors