Indy Blue R53 aan de beurt...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2012, 23:13

Mooi, maar waarom je gecleande bumper vervangen door deze?
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2012, 23:13

ja ik ga die randen nog wel zwart maken, maar was die oude bumper zat.

Weet nog niet wat ik nog meer zwart ga maken, eenmaal zwart en de lak is eraf...misschien idd wel een sticker
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2012, 23:16

@Fred, hij begin te scheuren op de plamuurlaag - had geen zin in herstel, lees loshalen, alles wegschuren en dan opnieuw proberen - dus maar een nieuwe gekocht - lekker strak weer :mrgreen:

nu nog ff een grille scoren :roll:

@smeed haha ja die gele plaat, ach het went, ik heb het op het stuk van de grille, met parkers vast gemaakt - auw
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 11:03

waar heb je deze bumper gekocht Walter? Ziet er 1 op 1 uit met OEm zo op de foto's. Kost dat ding?

Gewoon de plaat er af laten man, meenemen en bij de passagierstoel leggen. Als je aangehouden wordt zeg je gewoon dat je net je nieuwe bumper hebt en het nog even pijn deed om de plaat er gelijk op te schroeven. Gewoon parkeren meenemen en een schroevendraaier. Deed ik ook. Maar zelfs na drie fuiken en verschillende keren politie tegen te zijn gekomen, nooit iets van ze gehoord.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 11:20

nee zit erop, anders kom ik het werkterrein niet op, eigen bewaking is behoorlijk streng, beetje te vergelijken met Maus zijn verhaal destijds.

Bumper heb ik zelf bij bmwproducts.nl gekocht, was de goedkoopste met 195 euro. Je ziet ze op mp en ebay overal terugkomen bij verschillende aanbieders.

Is 1-op-1 OEM, pasvorm is 100% voor grille, verlichting en bevestigingspunten - allemaal. Materiaal is mooi buigzaam en niet van dat knakplastic. Zat er in 10 min op.

ook de primer die erop zit is uitstekend volgens de spuiter dus prima te doen!
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 11:22

top, ga ik me daar ook maar eens aan wagen.. Thnx dude

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 11:28

ja het was een gokje maar eenmaal uitgepakt zag ik al dat het goed spul was - nu maar afwachten of dat zo blijft in de buitenlucht ;)....straks lost hij op...
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 11:33

haha, mss wacht ik dan toch nog even... :mrgreen:

Afbeelding
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2012, 12:10

Bedankt voor tip, Walter. Ik zet deze bumper ook op mijn want-list. Zonde van de kentekenplaat maar helaas kan het niet anders in Nederland.

En natuurlijk wacht ik net als Rob even op je gebruikservaringen :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 12:15

GB starten wellicht, is vast wat vanaf te lullen
Afbeelding
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 12:17

Nice weer man!! Mooie prijs ook volgens mij...
Ik weet nog iemand die op zoek is naar die bumper, dus een GB is wellicht een goed idee ;)
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

06 jun 2012, 12:45

Smeed schreef:Very nice 8) , en zeker een mooie color !!!
Jammer hè dat het gele monster er weer op moet :mad: , zoooooo lelijk bij elke auto.

Mooie bumper , ik wacht op een nieuwe mooie snoet- :Foto !!!
Greetz Karin.

Ik ga zonder geel monster rijden hoor !! Bij deze bumper hoort geen kenteken voor ze snuit.... :s
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

06 jun 2012, 13:40

mushrop schreef:top, ga ik me daar ook maar eens aan wagen.. Thnx dude
x2 groupbuy ? :mrgreen:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 14:08

haha mooi he die discussie over die kentekenplaat, ik zit eigenlijk te wachten op commentaar van Jorge (rij je nog steeds met je plaat achter je raam) en Deniz, die een keurig klein stickertje heeft:

:mrgreen: maar euh met deze:

Afbeelding

heb ik deze door mijn kentekenplaathouder gejast

Afbeelding

IN de bumper (maar onopvallend, ter hoogte vd grill...)
Afbeelding
Afbeelding
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2012, 15:38

wall-e schreef:Ik zit eigenlijk te wachten op commentaar van Jorge en Deniz
Prima, dan hoef ik tenminste niets te typen... :p
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt

Terug naar “Show your ride”