Probleem is dat die "spleet" nog "gevuld" is met dat oog van de schokbreker waar de bout doorheen zit, anyway, ik heb een moker gehaald bij pa. One way or another zal ik gaan winnen
Tweede probleem is dat de bouten aan de achterzijde zo vast zitten dat werkelijk niks helpt.. Ik neig naar een zware luchtsleutel..
Mokertje + houtblok kreeg ik de veerpoot er onder ook mee uit. Om daarna pas te ontdekken dat die onderste bout er helemaal doorheen zit, ipv dattie alleen klemt...
Vanmiddag een behoorlijk leuk telefoongesprek gehad, en na het strikken van onze eerste sponsor voor banden met de lokale bandenboer in Weert ben ik bijzonder gelukkig jullie mee te kunnen delen dat ook Cobra Suspension een aandeel gaat hebben in dit project!
Hulde aan Coen
Na een bijzonder prettig telefoongesprek hebben we besloten dat er zodra het project definitieve vormen aan begint te nemen Cobra een schroefset gaat maken voor ons, de Evo-R welteverstaan, maar helemaal aangepast op het uiteindelijk gewicht en setup die het beste bij de auto gaat passen. Uiteindelijk gaat de auto hoogstwaarschijnlijk met hulp van Chiel Bos afgesteld worden zodat we het hele stuk ophanging netjes hebben geregeld!
Ik kan alleen maar zeggen erg blij te zijn met deze ontwikkeling!
Zo dat is wel heel erg gaaf zeg!! En k zag in de top gear van deze maand dat je je race papiertje in 2 dagen kunt halen. Ben je wel 2000 euro ligter.. Of hebben jullie al andere plannen??
Voorlopig eerst die auto afbouwen, trackdays doen om hem te leren kennen en dan maar eens meedoen in de Nederlandse en naderhand Engelse Time Attack, zijn we wel even zoet mee denk ik zo