Shag's Pure Silver R53
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
top man lekker dat ie weer ok is!
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi dat je weer (veilig) de baan op kan.
Mooie gadget iddShag schreef:Was rond 24.00 thuis ja haha, achja moet er wat voor over hebben tochspenki schreef:Was je nog voor 24.00 uur in huis ha ha??
En hoe ging het met de spiegel??![]()
Spiegel werkt perfect! Heel blij mee

Mooi dat je weer (veilig) de baan op kan.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi dat ie weer gefixed (en gemod) is Sjaak!! 
Weer lekker genieten van die mooie bak van je!!

Weer lekker genieten van die mooie bak van je!!

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat genieten komt goed! 
Spenki is wel een pokke eind rijden ja, maar meer dan waard. Los van het feit dat ie verrekte handig is, is het ook nog eens gezellig elke keer
vandaag de MINI na alle sores eens goed verwend, zowel van binnen als buiten. Iphone 'kwaliteit' pics, in het kader beter iets dan niets

Volgende mod zal hoogstwaarschijnlijk een GP intercooler worden. Verder kan ie weer 25.000 vooruit tot de volgende onderhoudsbeurt. Weet niet wat Ekris voor wondermiddel erin heeft gegooid tijdens de beurt 2 weken terug, maar op de terugweg van Spenki (Enschede) naar Nijmegen reed ie met gemak 1:16,2 bij zo'n 110 km/u.. kan me niet heugen dat ik eerder zo zuinig heb gecruisd

Spenki is wel een pokke eind rijden ja, maar meer dan waard. Los van het feit dat ie verrekte handig is, is het ook nog eens gezellig elke keer

vandaag de MINI na alle sores eens goed verwend, zowel van binnen als buiten. Iphone 'kwaliteit' pics, in het kader beter iets dan niets

Volgende mod zal hoogstwaarschijnlijk een GP intercooler worden. Verder kan ie weer 25.000 vooruit tot de volgende onderhoudsbeurt. Weet niet wat Ekris voor wondermiddel erin heeft gegooid tijdens de beurt 2 weken terug, maar op de terugweg van Spenki (Enschede) naar Nijmegen reed ie met gemak 1:16,2 bij zo'n 110 km/u.. kan me niet heugen dat ik eerder zo zuinig heb gecruisd

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ook dat intérieur is zo heel erg mooi. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors