Ik ben Thomas, 22j uit Brugge (België).
Een kleine 3 weken terug heb ik een ongeval gehad met mijn auto (BMW 118d) en gezien de kosten voor de herstelling te hoog opliepen + er ook wat lichte schade aan het linker voorbeen van het chassis was, besloot ik uit te kijken naar een andere wagen.
Er zitten wat Mini's in de familie, allemaal verschillende bouwjaren en versies weliswaar, maar ik wou graag een iets sportievere benzine en dus begon ik uit te kijken naar een Cooper S.
Ik vond er al snel eentje die naar mijn zin was en vooral betaalbaar.
Jammer genoeg staat hij nu nog bij de dealer voor de opkuis, onderhoud en keuring maar dit is het ongeveer geworden:
R56 Mini Cooper S '08
24.000km
Dark grey body
Zwart dak, spiegels en bonnet stripes (dit type: http://www.mini-graphics.co.uk/componen ... da0aac.jpg)
16" R102 velgen
4 cilinder, 163pk
Normaal gezien zou ik hem binnen de anderhalve week in mijn bezit moeten hebben en ik kijk er enorm naar uit.
Zeker toen ik dit forum ontdekte in mijn zoektocht naar alles wat met mini's te maken heeft, heb ik zin gekregen om toch het een en ander te veranderen aan mijn toekomstige Mini. Ik heb geen ervaring met mods e.d. maar ik wil wel het wat uitproberen.
Zo zou ik graag wat meer zwarte accenten aanbrengen op de auto, te beginnen met R113 18" velgen die ik reeds besteld heb via eBay. Daarna, als er ook weer wat meer budget is, wil ik de rand van de grill zwart laten spuiten en een 3-spaak sportstuur laten installeren.
Verder moet ik nog wat inspiratie opdoen, maar van zodra ik foto's heb van mijn nieuwe auto, post ik ze hier zeker

Tips zijn welkom, zeker waar jullie spuitwerk laten doen en onderdelen kopen voor de dingen die ik hierboven vermeld!
Bij deze misschien toch ook al vermelden dat ik de nieuwe 16" R102 velgen + nieuwe Goodyear banden hierbij verkoop, maar het nog in de "te koop"-sectie kan plaatsen wegens minimum 10 posts ^^