Ik zou eerst even je wielen natrekken, mss zitten de wielbouten los. Dat kan heel goed na het wisselen. Als dat niet helpt zou ik teruggaan en opnieuw laten balanceren, het kan zijn dat de band t.o.v. de velg iets verdraait is waardoor de balancering niet helemaal juist meer is. Kan vooral voorkomen als er erg veel bandenvet gebruikt is bij montage.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
De bouten even loshalen en opnieuw vastzetten kan ook nog wel eens helpen... Mijn RH's trilde vorige week ook plotseling nadat ze eerder die week eraf waren geweest, maar dat was weer over nadat ze opnieuw vast zijn gezet.
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt