Hallo
ik ben besir ben 25 jaar en woonachtig in almelo.
heb vorige week een super mooie cooper s gekocht met 40.000 miles op de teller.
Bouwjaar 2006, kleur paars blauw achtig metallic met witte spiegels.
wel usa uitvoering dus de auto moet ik nog invoeren.
ook panorama dak en cruise control vol leer bom vol.
Auto heeft wel een beetje werk dus dat ga ik nog doen en nieuwe koplampen angeleyes.
foto's ga ik morgen maken en op t forum plaatsen.
momenteel rij ik nu in een peugeot 307 feline met 177 pk.
mvg
Besir Cooper S USA model uit 2006
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Welkom
in de US heette die kleur overigens "Purple Haze" (zelfde kleur andere naam).
in de US heette die kleur overigens "Purple Haze" (zelfde kleur andere naam).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom hier!
Je schrijft dat er nog werk is.. wat kan ik me daar onder voorstellen?
Ga je voor de nieuwe koplampen of ga je nieuwe stadslichten monteren met angeleyes?
Je schrijft dat er nog werk is.. wat kan ik me daar onder voorstellen?
Ga je voor de nieuwe koplampen of ga je nieuwe stadslichten monteren met angeleyes?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Besir-S
- Leerling Mini lid
Bericht
Hallooo
Er komen gewoon compleet nieuwe koplampen erin maar niet van angeleyes toch van dayline. Heldere met 6000k xenon.
Ik ga ook zeker voor de led achterlichten en t originele lampnes in de voorbumper vervang ik dan ook.
Hier een paar foto's van de mini, alle onderdelen heb ik gewoon liggen alleen volgende week donderdag ga ik beginnen met alles in elkaar te zetten. Alleen ik moet een nieuwe airbag hebben voor de bestuurder stoel en linksachter.
Maar ik zie het nou pas dat ik geen mistlamp heb achter boven t uitlaat maar volgens moet dit wel voor de keuring toch of?
in de zon lijkt de kleur van auto wel paars maar nu echt metallic blauw.

Er komen gewoon compleet nieuwe koplampen erin maar niet van angeleyes toch van dayline. Heldere met 6000k xenon.
Ik ga ook zeker voor de led achterlichten en t originele lampnes in de voorbumper vervang ik dan ook.
Hier een paar foto's van de mini, alle onderdelen heb ik gewoon liggen alleen volgende week donderdag ga ik beginnen met alles in elkaar te zetten. Alleen ik moet een nieuwe airbag hebben voor de bestuurder stoel en linksachter.
Maar ik zie het nou pas dat ik geen mistlamp heb achter boven t uitlaat maar volgens moet dit wel voor de keuring toch of?
in de zon lijkt de kleur van auto wel paars maar nu echt metallic blauw.

- JR mini
- Enthousiast
Bericht
Dit is wel een unieke kleur, ik kan me niet herinneren dat ik deze kleur al eerder ben tegengekomen.
Aan de achterzijde is een mistlamp inderdaad verplicht voor de APK.
Zo te zien moet je nog wel het een en ander monteren namelijk deurpaneel, a-stijl, sideskirt, lampen, grille, scoop, wielkastrand, wat is de reden eigenlijk dat het er allemaal af gehaald is. Dit helpt niet voor de BPM in ieder geval.
Aan de achterzijde is een mistlamp inderdaad verplicht voor de APK.
Zo te zien moet je nog wel het een en ander monteren namelijk deurpaneel, a-stijl, sideskirt, lampen, grille, scoop, wielkastrand, wat is de reden eigenlijk dat het er allemaal af gehaald is. Dit helpt niet voor de BPM in ieder geval.

- Besir-S
- Leerling Mini lid
Bericht
Het is inderdaad een hele mooie kleur ik dacht eerst dat het gewoon metallic blauw was maar in de zon lijkt het wel donkerpaars. En dat mistlamp is mij niet eens opgevallent misschien is die in de achterlicht ingebouwd, moet ik eens maar uitproberen. En deze auto heeft schade gehad dus ook met taxatierappot van BOL dus bpm is zowiezo 700euro. Ik weet niet eigenlijk waarom de voige eigenaar alles eraf heeft gehaald maar de motorkap hebben ze vervangen en gespoten en de linkerdeur en achterpaneel ook strak gemaakt en gespoten. Linksvoor is de veerpoot vervangen en de wiel staat nog steeds een beetje scheef dus uitijnen.
- Smeed
- Be Mini
Bericht
Hey Besir,
Mooie kleur die S van jou
Wat is dat voor een ding bij je dash???, te groot als bekerhouder???, een houder voor een bucket kipstukjes van KFC misschien ???,
Dat ding zou ik eruit gooien, vindt ik niet mooi.
Ben benieuwt hoe puik jou S eruit ziet als hij weer compleet is
.
Dit is een leuk syr project!!!
Mooie kleur die S van jou

Wat is dat voor een ding bij je dash???, te groot als bekerhouder???, een houder voor een bucket kipstukjes van KFC misschien ???,

Dat ding zou ik eruit gooien, vindt ik niet mooi.
Ben benieuwt hoe puik jou S eruit ziet als hij weer compleet is

Dit is een leuk syr project!!!
Onze sponsors