Je hebt geen 18" dus had denk ik niet eens gepastmarcel700 schreef:Show of...die remmen staan al vanaf dag 1 op mijn mod lijst..

Je hebt geen 18" dus had denk ik niet eens gepastmarcel700 schreef:Show of...die remmen staan al vanaf dag 1 op mijn mod lijst..
Kan je beter een set van D2 nemen (zelfde fabriek).. Die set kost 'maar' 1200marcel700 schreef:Die ik wilde was minimaal 17" Toen ik de mini net had via een dealer van ksport afgesproken dat ik een bbk kit ooit is zou afnemen heb allen geen 1700 euroBMX schreef:Je hebt geen 18" dus had denk ik niet eens gepastmarcel700 schreef:Show of...die remmen staan al vanaf dag 1 op mijn mod lijst..
Decat = win! Decat is zo leuk om mee te rijden elke keer weer een glimlach op me bakkes .
Ja kan wel, maar wil in een keer de volle mep hebben.. Des te leuker de verrassing haha.BMX schreef:BOOOOH!
Dit is in een hele korte tijd wel een hele dikke ride geworden!
Je kan het spruitstuk nu toch ook wel monteren? Klinkt idd wel een beetje schraal maar ploft dan wel lekker!
Heb je nog toekomstplannen of ga je nu een tijdje genieten?
Als je voor die setup zou gaan pak maar direct een DaveF of JCW. Veel beterBMX schreef:Ga je dat ook allemaal in 1 plak erin zetten of doe je dat wel stap-voor-stap?
pully+chip is 'al' 200+pk
De injectoren en nokkenas maken dr 220-230 van
Mooie tussenstap zou ik zeggenhaha
Vergeet de intake niet! Een Alta, M7 of Cravenspeed zijn echt een must!
Ben benieuwd!
Thnx Davy, me een beetje hulp van maggi (en van jou) heb ik er wel vertrouwen inDaveke schreef:Als je voor die setup zou gaan pak maar direct een DaveF of JCW. Veel beterBMX schreef:Ga je dat ook allemaal in 1 plak erin zetten of doe je dat wel stap-voor-stap?
pully+chip is 'al' 200+pk
De injectoren en nokkenas maken dr 220-230 van
Mooie tussenstap zou ik zeggenhaha
Vergeet de intake niet! Een Alta, M7 of Cravenspeed zijn echt een must!
Ben benieuwd!
Mooie upgrades!
Onze sponsors