@cooperbol: ik ben bang geen van hun. (wat niet is kan nog komen)
@ frankie: Ja tuurlijik!
@wheeler: Tja, toen ik me sticker aan het plakken was. kwam hij heel nieuwsgierig om de hoek zetten. (hij is van mezelf)
@ P5ycH0: nou het heeft niets te maken met mini's maar ze zijn gewild onder de werknemers,
Newbie: Patrick -> EK ready, en die van jou?
- 24/7
- Nieuwsgierig
Bericht
Hey Boy,
Ja idd. ik was het, en ik dacht jou ook al te herkennen. Gister bleek het natuurlijk al bij je werk.
Leuk je ff gesproken te hebben zowiso.
Ik woon in Almere Stad, tussen de vaarten. Waar in Almere woon jij dan?
Ik ben wel benieuwd naar je eigen cooper, ik heb je alleen maar in andere coopers zien rijden hahaha.
Misschien een keer een soort van fotoshoot houden in Almere ofzo? Lijkt me wel lachen.
Groeten Patrick
Ja idd. ik was het, en ik dacht jou ook al te herkennen. Gister bleek het natuurlijk al bij je werk.
Ik ben wel benieuwd naar je eigen cooper, ik heb je alleen maar in andere coopers zien rijden hahaha.

Misschien een keer een soort van fotoshoot houden in Almere ofzo? Lijkt me wel lachen.
Groeten Patrick
Red ones go faster!
- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Ik woon in Almere Buiten, oostvaardersbuurt. Kijk even bij mijn show your ride. Daar zie je mijn R53 voor bij komen.
Waar ik trouwens achter kwam is dat wij jou MINI nieuw geleverd hebben in een reeks van 30/40 MINI's. Volgens mij van Ordina. Als je zoekt op google Ordina MINI Cooper dan zie je ze staan.
Fotoshoot is altijd leuk, moet ik hem wel een keer goed wassen haha.
Hey Patrick,24/7 schreef:Hey Boy,
Ik ben wel benieuwd naar je eigen cooper, ik heb je alleen maar in andere coopers zien rijden hahaha.![]()
Groeten Patrick
Ik woon in Almere Buiten, oostvaardersbuurt. Kijk even bij mijn show your ride. Daar zie je mijn R53 voor bij komen.
Waar ik trouwens achter kwam is dat wij jou MINI nieuw geleverd hebben in een reeks van 30/40 MINI's. Volgens mij van Ordina. Als je zoekt op google Ordina MINI Cooper dan zie je ze staan.
Fotoshoot is altijd leuk, moet ik hem wel een keer goed wassen haha.
- 24/7
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik heb even gekeken, en is een mooie cooper geworden.
ffies flink wassen dan maar. mooi weer en een mooi plekje uitzoeken, dan komt het vast helemaal goed.
Wel grappig dat mijn cooper bij jullie ooit geleverd is. Ze kende mijn mini totaal niet namelijk voor ik er kwam. Of is dat een beetje een standaard opmerking?
overal waar ik kwam vertelde ze me dat, terwijl in het onderhoudsboekje toch echt stempels van die dealer stonden. 
Ik spreek je .. groeten Patrick
ffies flink wassen dan maar. mooi weer en een mooi plekje uitzoeken, dan komt het vast helemaal goed.
Wel grappig dat mijn cooper bij jullie ooit geleverd is. Ze kende mijn mini totaal niet namelijk voor ik er kwam. Of is dat een beetje een standaard opmerking?

Ik spreek je .. groeten Patrick
Red ones go faster!
Onze sponsors