Shag's Pure Silver R53
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
he Sjaak, ik had deze perikelen helemaal gemist. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen (behalve voor jouw portmonnee dan). Het is volgens mij haast niet mogelijk om bij je eigen auto te constateren dat de stuurbekrachtigingspomp door blijft draaien aangezien de koelfan ook vaak nog eventjes doordraait. Het is goed dat jouw collega gewoon actie onderneemt als hij wat raars hoort. (dat doen nog maar weinig mensen).
PS leesvoer
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... fires.html
PS leesvoer
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... fires.html
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Kim Cooper
- Be Mini
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, tijdje wat afwezig geweest hier.. 2 weekjes Mexico, 4daagse gelopen etc etc.. de MINI natuurlijk niet laten verstoffen, die staat er weer strak bij. Vandaag 5L nieuwe Castrol Edge 5W30 binnengekomen, minimaal scheutje bijgevuld. Afgelopen weekend grondig aan 't poetsen geweest, helaas (nog) geen foto's gemaakt
In de tussentijd ook op zoek geweest naar een nieuwe auto voor m'n pa. Oog was geheel toevallig (was eigenlijk niet op zoek
) gevallen op een schitterende 335i cabrio die hier amper 1km vandaan te koop stond. Toen we gingen kijken was de garage dicht.. paar dagen later was ie wel open, bleek die BMW net de dag ervoor verkocht en diezelfde middag nog opgehaald.. jammer! Toen langzaam aan verder gekeken. Pa was niet echt op zoek naar een nieuwe auto, rijdt ook niet veel. Alleen begon de Volvo S80 T6 wat oud te worden. Toen overwogen om in DLD te gaan kijken naar een fraaie 335i, m'n pa is immers wel fan van het cabrio rijden. Helaas staan er weinig 335i cabrio's te koop en helaas heeft het meerendeel zo'n bruinachtig interieur waar we beide niet zo fan van zijn. Iemand hier op de club nog wat info m.b.t. mogelijke import verzocht (:yeah) en gaan speuren... totdat er ineens een hele dikke S80 V8 AWD (nieuwe type) voorbij kwam!!
En zo geschiedde:

paar leuke zaken:
316 PK, AWD, 18" lichtmetaal, geventileerde voorstoelen (en verwarmd), verwarmde achterbank, schuifdak, adaptive cruise control (verslavend!), Four-C onderstel (comfort/sport/advanced), bi-xenon, Dynaudio premium sound etc. etc.. en het geluid! Daar komt zeker nog een filmpje van. Mooie vind ik dat de uitstraling - in tegenstelling tot bijvoorbeeld een M5 - gewoon subtiel is. Alleen een beetje kenner zal aan de dubbele uitlaatpijpjes l/r herkennen dat het om een V8 gaat (de badges buiten beschouwing gelaten). Bij het starten & rijden een heerlijk diepe roffel. Voorafgaand aan de proefrit vroegen andere mensen in de showroom spontaan "wat ligt daar in dan?!" uhm.. een V8
Echt zuinig is het natuurlijk niet, maar who cares. Inmiddels al heel wat ritjes in mogen sturen, akelig fijn en toch op een totaal andere manier dan m'n MINI.. is natuurlijk appels met peren vergelijken, dat wel.
Binnenkort meer pics!

In de tussentijd ook op zoek geweest naar een nieuwe auto voor m'n pa. Oog was geheel toevallig (was eigenlijk niet op zoek

En zo geschiedde:

paar leuke zaken:
316 PK, AWD, 18" lichtmetaal, geventileerde voorstoelen (en verwarmd), verwarmde achterbank, schuifdak, adaptive cruise control (verslavend!), Four-C onderstel (comfort/sport/advanced), bi-xenon, Dynaudio premium sound etc. etc.. en het geluid! Daar komt zeker nog een filmpje van. Mooie vind ik dat de uitstraling - in tegenstelling tot bijvoorbeeld een M5 - gewoon subtiel is. Alleen een beetje kenner zal aan de dubbele uitlaatpijpjes l/r herkennen dat het om een V8 gaat (de badges buiten beschouwing gelaten). Bij het starten & rijden een heerlijk diepe roffel. Voorafgaand aan de proefrit vroegen andere mensen in de showroom spontaan "wat ligt daar in dan?!" uhm.. een V8

Echt zuinig is het natuurlijk niet, maar who cares. Inmiddels al heel wat ritjes in mogen sturen, akelig fijn en toch op een totaal andere manier dan m'n MINI.. is natuurlijk appels met peren vergelijken, dat wel.
Binnenkort meer pics!

Laatst gewijzigd door Shag op 25 jul 2012, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja het kan raar verkeren..
Die 335i die we tegenkwamen was ook puur toeval, stond aan de rijksweg hier bij Klaassen.. hele aparte diep donkerblauwe kleur, heb er verder niet één zelfde kunnen vinden nog. Was een origineel NL geleverde, maar wel met USA bumpers (en dus sidemarkers voor wat echt gaaf stond), wellicht dat ze daar die kleur wel leverden, ik heb geen idee. Ook een plaatje van een wagen, maar die was dan ook in no-time verkocht. Deze V8 trouwens ook, stond er nog geen week toen wij hem zagen
Aardige vent die 'Hennes', explosief snel gegroeid ook die zaak.. heeft mooi spul staan voor de Volvo liefhebber.

Die 335i die we tegenkwamen was ook puur toeval, stond aan de rijksweg hier bij Klaassen.. hele aparte diep donkerblauwe kleur, heb er verder niet één zelfde kunnen vinden nog. Was een origineel NL geleverde, maar wel met USA bumpers (en dus sidemarkers voor wat echt gaaf stond), wellicht dat ze daar die kleur wel leverden, ik heb geen idee. Ook een plaatje van een wagen, maar die was dan ook in no-time verkocht. Deze V8 trouwens ook, stond er nog geen week toen wij hem zagen

Aardige vent die 'Hennes', explosief snel gegroeid ook die zaak.. heeft mooi spul staan voor de Volvo liefhebber.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat is idd wat anders dan een 335i cabrio!
Maar toch; gefeliciteerd! Die V8 compenseert eigenlijk alles. Build by Yamaha meende ik...
Geen import begrijp ik?
Maar toch; gefeliciteerd! Die V8 compenseert eigenlijk alles. Build by Yamaha meende ik...
Geen import begrijp ik?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors