Ja, de auto komt op mijn naam.peter schreef:Wacht ff... moet je de auto zelf op naam zetten?!?!
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou dat kunnen zij toch gewoon doen? Je rijbewijsnummer en geboortedatum is alles wat ze nodig hebben. Je vrouw/vriendin kan dan haar krabbel zetten. Ze hoeven geen vergelijkingsmateriaal te bewaren dus de handtekening hoeft er niet eens op te lijken.
Vreemd....

Vreemd....
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doen ze bij de dealer achter de pc voor de sleuteloverdrachtWilcoos schreef:Ja, de auto komt op mijn naam.peter schreef:Wacht ff... moet je de auto zelf op naam zetten?!?!

Low , lower , lowest ...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar is hij eindelijk!

Vanmiddag gelijk even naar Beek geweest:
- Forge CAI erin gezet
- Temperatuur van de motor laten verlagen naar 85 graden
- Korte antenne van cravenspeed erop
En de bouten meegenomen waar ik eigenlijk voor ging. 40mm bouten voor de spacers.

Vanmiddag gelijk even naar Beek geweest:
- Forge CAI erin gezet
- Temperatuur van de motor laten verlagen naar 85 graden
- Korte antenne van cravenspeed erop
En de bouten meegenomen waar ik eigenlijk voor ging. 40mm bouten voor de spacers.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zit trouwens ook nog met een andere vraag. Er zit een Alpine upgrade in, maar wat houd dit precies in? Is dit met versterker, en zo ja, waar zit deze versterker?
Volgens mij doen een paar speakers het namelijk niet, hoor alleen geluid van achteren, en wanneer ik de fader naar voren zet lijkt er alleen wat geluid uit de tweeters te komen. Wie weet er meer van dit systeem?
Volgens mij doen een paar speakers het namelijk niet, hoor alleen geluid van achteren, en wanneer ik de fader naar voren zet lijkt er alleen wat geluid uit de tweeters te komen. Wie weet er meer van dit systeem?
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
!
Heel veel plezier met deze ride
!
Dat zou zo maar eens kunnen kloppenpeter schreef:huh waarom zit er geen aero achterbumper op?!? Zeker omdat Jan de diffusors erin had gezaagd?
Dikke ride verder! Ga je veel plezier van hebben.

Heel veel plezier met deze ride

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar bedankt
Hebben er al veel plezier mee.
Beetje jammer hoor!parklaneworks schreef:Dat zou zo maar eens kunnen kloppenpeter schreef:huh waarom zit er geen aero achterbumper op?!? Zeker omdat Jan de diffusors erin had gezaagd?
Dikke ride verder! Ga je veel plezier van hebben.!
Heel veel plezier met deze ride!
Maar bedankt

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De upgrade houdt in: tweeters in de A-stijlen, andere speakers in de portieren voor en een versterker
De versterker zit onder de rechter voorstoel, daar zit een bak waar de versterker is in geplaatst. Raar dat de speakers voor niet goed functioneren, alles deed het nog toen ik hem inleverdeWilcoos schreef:Zit trouwens ook nog met een andere vraag. Er zit een Alpine upgrade in, maar wat houd dit precies in? Is dit met versterker, en zo ja, waar zit deze versterker?
De upgrade houdt in: tweeters in de A-stijlen, andere speakers in de portieren voor en een versterker
Onze sponsors