And Keep It Clean

Achterin heb ik zelf ook Alpine speakers geplaatst, echter deze worden niet ten volle benut, omdat de MINI radio de achterspeakers filtert. Alleen de voorspeakers zijn op de Alpine versterker aangesloten, de verstekker kun je verder niet instellen en ook de achterspeakers kun je er helaas niet op aansluiten.Wilcoos schreef:Ik ga eens kijken, achteraf had ik het tijdens de proefrit volgens mij ook al. Zijn de speakers achterin niet geupgrade? En kan je iets instellen op de versterker zelf?
Thnx anyway!
Originele veren heb ik inderdaad in de achterbak gedaan bij het inleveren. De Aero bumper zit nu op m'n RoadsterWilcoos schreef:Heb er helaas wel meer klachten over. Mis de originele veren ook, die wel in de achterbak lagen.
Maar goed mijn vermoeden is dus weer bevestigd. Wordt een pittig gesprek morgen...
Dan zit er aan het geluid te horen iets niet goed. Komend weekend maar even naar gaan kijken.parklaneworks schreef:Achterin heb ik zelf ook Alpine speakers geplaatst, echter deze worden niet ten volle benut, omdat de MINI radio de achterspeakers filtert. Alleen de voorspeakers zijn op de Alpine versterker aangesloten, de verstekker kun je verder niet instellen en ook de achterspeakers kun je er helaas niet op aansluiten.Wilcoos schreef:Ik ga eens kijken, achteraf had ik het tijdens de proefrit volgens mij ook al. Zijn de speakers achterin niet geupgrade? En kan je iets instellen op de versterker zelf?
Thnx anyway!
Onze sponsors