Karin's ( Smeed ) R53 DS. New Mod !!!.P26
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- Verlaging en 18 inch op een R53, is niet erg comfortabel rijden (maar dat wist je
)
- Multispaakvelgen, en wit, is GEEN goede combinatie.. Dan kun je werkelijk elke dag poetsen om ze mooi te houden. Ik heb er Breyton Magic's op gehad in 18 inch, en geheel wit, en dat was echt geen doen...
Maar als je er voor gaat, succes!
Zal ongetwijfeld gaaf staan, maar er zijn twee dingen waar ik nog even na zou denken..Smeed schreef:Ha die Floris, Rob heeft zijn oude verkocht, ik wil graag 18".
Ik ga voor Tenzo Cuzco 18" geheel wit, denk ik.
Wordt vervolgd
- Verlaging en 18 inch op een R53, is niet erg comfortabel rijden (maar dat wist je

- Multispaakvelgen, en wit, is GEEN goede combinatie.. Dan kun je werkelijk elke dag poetsen om ze mooi te houden. Ik heb er Breyton Magic's op gehad in 18 inch, en geheel wit, en dat was echt geen doen...
Maar als je er voor gaat, succes!

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Miss moet ze dan de wielen goed waxen en redstuff blokken nemen.. minimaal stoffende blokken, top combi toch?
Maarja.. dr is nog veel andere zooi maar de wax is dan het kleine hulpje had ik hier ergens begrepen
Maarja.. dr is nog veel andere zooi maar de wax is dan het kleine hulpje had ik hier ergens begrepen

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb dasty gebruikt om mijn chauffeurs stempel schoon te maken.. AL het vuil kwam los, geniaal spul!
Binnenkort dus ook maar eens op de velgen spuiten
Miss dat de blauwe plastidip ook nog eens schoon gaat worden..
Binnenkort dus ook maar eens op de velgen spuiten

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die plastidip is niet bepaald glad.. Dat gaat hem. Niet worden BMX 
Karin: ik ga van 18 terug naar 17! Staat mooier vind ik er het comfort is ook een pestberg beter

Karin: ik ga van 18 terug naar 17! Staat mooier vind ik er het comfort is ook een pestberg beter

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Rob Clubman
- NMC Staff
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors