Cool !!!
Kan ik eens kijken hoe ze er in real life in het zwart eruit zien !!
Karin's ( Smeed ) R53 DS. New Mod !!!.P26
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Ja doe daar dan Karins-rood op!Fred schreef:Dik, alleen die gepolijste rand zou ik achterwege laten.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaat sowieso heel dik worden! Ben benieuwd!
X2!Kim Cooper schreef:Ja doe daar dan Karins-rood op!Fred schreef:Dik, alleen die gepolijste rand zou ik achterwege laten.
Gaat sowieso heel dik worden! Ben benieuwd!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Smeed
- Be Mini
Bericht
Wij hebben er helaas gene, veel is home - made of home- spuit, leuke hobby. Maar na mijn nieuwe velgen wordt het effe windstil en moeten wij ons mod- potje ook gaan aanvullen, hihi.
Rob had denk ik liever een vrouw met de instelling : auto's kan me niks schelen doe mij maar die oude gammele Suzuki Alto, hij klaagt de laatste tijd nog wel eens over pijn,
! In zijn beurs
Ik ga het a.s. vrijdag goedmaken met jou Batje !!!.
Ik heb wel zo'n mooie geldboom zien langs vliegen ergens op dit Forum,Batje schreef:Idd, leuk speelgoed. Maar vertel eens. Waar hebben jullie die geldboom gevonden. Wil er ook zo eentje![]()

Wij hebben er helaas gene, veel is home - made of home- spuit, leuke hobby. Maar na mijn nieuwe velgen wordt het effe windstil en moeten wij ons mod- potje ook gaan aanvullen, hihi.
Rob had denk ik liever een vrouw met de instelling : auto's kan me niks schelen doe mij maar die oude gammele Suzuki Alto, hij klaagt de laatste tijd nog wel eens over pijn,

Ik ga het a.s. vrijdag goedmaken met jou Batje !!!.
- Steven
- Mod virus alert!
Bericht
Jammer dat die Tomason N1 velgn niet meer leverbaar zijn, vond ze toch mooi/stijlvoller als deze hierSmeed schreef:Dahm, mijn Black Tomason TN1 wheels zijn NIET meer leverbaar, weer opzoek gegaan naar een alternatief, tata.
Morgenvroeg maar weer snel informeren of deze wheels WEL leverbaar zijn ???.
Wat vinden jullie ervan ???.
Wordt vervolgd

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Enkei EKM3's wellicht? Geïnspireerd door een andere velg, maar absoluut geen imitatie, puik merk en je ziet ze nagenoeg nooit op Mini's. Wel een stuk duurder dan waar je nu naar kijkt vrees ik..
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors