Het perfecte spruitstuk..
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb een mailtje gestuurd. lijkt me echt super mooi al zal de mini dan kwa geluid nog steeds niet in de buurt komen van de auto van de buurman ghehe
lotus exige MK1
dat is echt een monster!
maar de mini is toch gaver
lotus exige MK1

maar de mini is toch gaver

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
De prijs is bekend van het Spruitstuk!! €1575,- incl. btw
Het is een RVS 4-2-1 systeem met een beter lengte van het 2-1 stuk ( is normaal te kort waardoor geen vermogens winst) erachter zit dan een race kat dus meer dan voldoende doorstroming en die geen storingen geeft op het motor management.
Lambda sonde draden moeten verlengd worden omdat de kat verder naar achteren zit.
De levertijd is heden 2-3 weken
Is €100,- goedkoper dan de Supersprint spruit en deze werkt tenminste
(bij een Cooper-S, ongeveer 12pk winst)
Het is een RVS 4-2-1 systeem met een beter lengte van het 2-1 stuk ( is normaal te kort waardoor geen vermogens winst) erachter zit dan een race kat dus meer dan voldoende doorstroming en die geen storingen geeft op het motor management.
Lambda sonde draden moeten verlengd worden omdat de kat verder naar achteren zit.
De levertijd is heden 2-3 weken
Is €100,- goedkoper dan de Supersprint spruit en deze werkt tenminste

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb ook contact met Klaas gehad. erg snelle respons zou het geluid nog beinvloed worden als je alleen de spruit met kat en dan de standaard cooper uitlaat eronder laat?
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben ik dus ook benieuwd naar. Ik ga volgende maand met K&n filter en SS Spruit met cat. en tot nu nog originele uitlaatbiermagnaat schreef:ik heb ook contact met Klaas gehad. erg snelle respons zou het geluid nog beinvloed worden als je alleen de spruit met kat en dan de standaard cooper uitlaat eronder laat?

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar het beek spruitstuk is niet zonder kat te leveren he? en de supersprint wel, daardoor kun je volgens een ruwe schatting van mij op een supersprint uitlaat lijn komen dus, spruit cat vv middenpijp en demper. voor de prijs van het beek spruitje plus cat. is dus volgens mij ook een beetje wat je wilt.
en zou het voor een cooper echt zoveel meer uit maken?? een supersprint spruit of een beek spruit? ik geloof dat het verschil bij een cooper s veel groter is. (door het hogere vermogen)
en zou het voor een cooper echt zoveel meer uit maken?? een supersprint spruit of een beek spruit? ik geloof dat het verschil bij een cooper s veel groter is. (door het hogere vermogen)
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
We hebben een GROUPSBUY
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 9932#69932
€1372,- incl. btw en met Race Kat! bij afname van min. 5 stuks, moet lukken toch? Dit kunnen we zelf gaan monteren bij Beek auto racing op een zaterdag, dus dat wordt nog een gezellig dagje ook

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 9932#69932
€1372,- incl. btw en met Race Kat! bij afname van min. 5 stuks, moet lukken toch? Dit kunnen we zelf gaan monteren bij Beek auto racing op een zaterdag, dus dat wordt nog een gezellig dagje ook

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik weet niet of het doorgaat maar zelf monteren gaat mij haast niet lukken denk ik.... de demontage van het spruitstuk kom ik denk ik een heel eind mee.. nou ja dat is allemaal nog toekomstmuziek hier eerst maar is in conclaaf haha.

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Hans, is jouw GP al met het spruitstuk op de bank geweest eigenlijk? En scheeld het veel met de MTH spruit?
Btw, is het erg als je 1 schroefje niet erin hebt zitten op de MTH spruit? Kan er niet met een draaisleutel tussen.. (tis een van de onderste tussen 2 pijpen in)
Btw, is het erg als je 1 schroefje niet erin hebt zitten op de MTH spruit? Kan er niet met een draaisleutel tussen.. (tis een van de onderste tussen 2 pijpen in)

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Direkt een nieuwe schroef tussen doen!
Ik heb het Beek spruitje ook nog niet.. wacht ook op de Groupsbuy!
maar de MTH en Supersprint spruit leveren niet echt veel meer vermogen.. die vermogenswinst kwam echt uit de software, wel iets meer koppel! en de Beek spruit levert wel meer vermogen 12pk zelfs, getest op een standaard Cooper-S! Let wel op, als je een middendemper heb zoals bij de Works uitlaat komt deze te vervallen of je moet de kat laten vervallen..
Want dit systeem is gewoon een stuk langer vandaar dat die ook beter werkt.. niemand anders heeft zoiets er is zelfs interesse uit de Mini Racerij
Ik heb het Beek spruitje ook nog niet.. wacht ook op de Groupsbuy!
maar de MTH en Supersprint spruit leveren niet echt veel meer vermogen.. die vermogenswinst kwam echt uit de software, wel iets meer koppel! en de Beek spruit levert wel meer vermogen 12pk zelfs, getest op een standaard Cooper-S! Let wel op, als je een middendemper heb zoals bij de Works uitlaat komt deze te vervallen of je moet de kat laten vervallen..
Want dit systeem is gewoon een stuk langer vandaar dat die ook beter werkt.. niemand anders heeft zoiets er is zelfs interesse uit de Mini Racerij

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
geld dit ook voor de cooper dan? want wij hebben een normale mini cooper uitlaat af fabriek. (wel een stoer AC Schnitzer sierstuk) maar wel de normale lijn zeg maar.
Onze sponsors