R53 MCs: GP Spoiler gemonteerd

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

12 jun 2012, 21:27

Batje schreef:Het is idd max 45 grade. Anders gaan je schouders of in t aller slechte geval je rug eraan. Maar laten we hopen dat je ze nooit nodig zult hebben ;)

http://www.securon.co.uk/fitting/extras ... itting.htm
Klopt idd... Ik heb er nog eens verder gekeken en heb voor de zekerheid de gordels maar anders bevestigd.
Je gaat er natuurlijk niet vanuit ze nodig te hebben, maar veiligheid voor alles :wink:

Ze zitten nu vast aan de rear strut. Ik zal morgen eens foto's maken en posten...
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jun 2012, 21:28

Hulde aan slipstreams!

Ik had een lijstje met 3 velgen voor ons race-wagentje;
- Rota Slipstreams
- OZ Ultraleggera
- 949 6UL

Zijn de laatste geworden ;)

Ga je de BBSjes nog spuiten?
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

12 jun 2012, 21:29

Richard030 schreef:Carbon staan nice :D En die Yoko's zijn ook goeie banden.. Ik zat bij m'n oude auto destijds te twijfelen tussen die en de Toyo R888.
Thanks!

En de Yokohama's zijn zeker goede banden. Natuurlijk al een stukje mee gereden, maar wat een grip hebben ze!
zeker in vergelijking met de Pirelli P Zero Nero die om de S-Spokes zitten.
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

12 jun 2012, 21:33

Daveke schreef:Hulde aan slipstreams!

Ik had een lijstje met 3 velgen voor ons race-wagentje;
- Rota Slipstreams
- OZ Ultraleggera
- 949 6UL

Zijn de laatste geworden ;)

Ga je de BBSjes nog spuiten?
De Slipstream hebben bij mij ook altijd boven aan mijn lijstje gestaan!!
Komen dan ook zeker, maar voorlopig eerst de Pirelli's oprijden en dan kijken we verder voor andere velgen + banden.

Wat betreft de BBS'ers, voor nu laat ik ze ff zo. Was in het begin even wennen, maar moet zeggen dat de kleur niet misstaat.
Mochten ze lelijk worden dan laat ik ze idd spuiten, wel in een andere kleur dan :D
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2012, 21:36

Mooie mods, vind de oranje wielen beetje over the top. Maar voor trackdays is het wel weer gaaf 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2012, 21:57

vind dat oranje juist heel vet, zou het zeker niet veranderen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2012, 22:09

Thah, was ff vergeten dat ik op een hollands forum zat. Is hier ook één lid die deze kleur NIET mooi vind? :mrgreen:
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2012, 22:48

Fred schreef:Thah, was ff vergeten dat ik op een hollands forum zat. Is hier ook één lid die deze kleur NIET mooi vind? :mrgreen:
Hiero! :lol:
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2012, 23:11

GeoBem007 schreef:
Fred schreef:Thah, was ff vergeten dat ik op een hollands forum zat. Is hier ook één lid die deze kleur NIET mooi vind? :mrgreen:
Hiero! :lol:
Een Belg, dat telt niet ;)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 jun 2012, 23:20

Staat em zeer goed,niet teveel afgaan op de commentaren die je krijgt zeker niet betreffende kleuren etc..Doe gewoon in de eerste plaats je eigen ding en dat heb je hier gedaan!! Congrats and have fun!!

Tom.
SWmini
4 op een rij!
4 op een rij!

13 jun 2012, 18:13

Knappe velgen, zou ze in het zwart spuiten :wink:
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jun 2012, 19:17

SWmini schreef:Knappe velgen, zou ze in het zwart spuiten :wink:
X2 zien er echt goed uit, maar vind oranje niet helemaal bij de rest van je auto passen.
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

13 jun 2012, 19:30

kimi100 schreef:
SWmini schreef:Knappe velgen, zou ze in het zwart spuiten :wink:
X2 zien er echt goed uit, maar vind oranje niet helemaal bij de rest van je auto passen.
Ik moet zeggen dat het irl heeel anders toont :D
Maar gezien het feit ze enkel voor trackdays gebruikt zullen worden vind ik het wel lachen. Zo val je in ieder geval op!

Ze zullen heel af en toe ook eens voor op de openbare weg gebruikt worden, de dijkjeswegen hier in Zeeland zijn af en toe
ook net een circuit :wink:

Mochten de banden versleten zijn en eraf gaan, zie ik wel wat ik doe qua kleur.
Zwart wordt het iig denk ik niet. Vindt ik persoonlijk te donker. Donker grijs / Antraciet heeft dan meer mijn voorkeur.
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

13 jun 2012, 19:40

Wg15 schreef:Ze zitten nu vast aan de rear strut. Ik zal morgen eens foto's maken en posten...
Zoals reeds aangegeven zitten de gordels nu vast aan de rear strut, onder een kleine hoek naar beneden.
Ook dit is maar een tijdelijke oplossing omdat ik de Mini wil voorzien van een rolkooi, waaraan de gordel dan bevestigd zullen worden.

Bij deze de foto's

Afbeelding

Afbeelding
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

13 jun 2012, 19:41

Van het weekend ook nog een leuk speeltje voor in de Mini ingebouwd, namelijk een DM - 200 OBDII

Dit om de actuele waarden van de auto in de gaten te kunnen houden. Wel zo handig als je het eea van de motor vraagt :mrgreen:

Het display zit verwerkt in een van de blaasmondjes, De stroomdraden lopen door de downtubes en de remote ook.
De control unit zit netjes vast in het handschoenenkastje.

Hieronder de foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De verschillende waardes kunnen zowel in actuele cijfers als in grafiek vorm afgelezen worden.

Terug naar “Show your ride”