Dr. Evil,, (Nieuws) zie pagina.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Past dit in het idee?Dr. Evil schreef:Kunnen we misschien een dag Organiseren waarop iemand mij kan leren
Detailen ? Wat voor spulletjes etc ?

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Idd, Thank voor de tip man !!
BMX schreef:Past dit in het idee?Dr. Evil schreef:Kunnen we misschien een dag Organiseren waarop iemand mij kan leren
Detailen ? Wat voor spulletjes etc ?
Idd, Thank voor de tip man !!

- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Jongens, ik ben zojuist een beetje geschrokken,, Mijn lak ziet er redelijk flut* uit,,,
Alain heb van alles liggen om hem te kunnen detailen,,
Alleen nog nooit gedaan,, En totaal geen verstand van,,
Kan iemand even helpen... Wat moet ik gebruiken,, Hoe moet ik het gebruiken, en wat voor spul moet ik eigenlijk hebben om hem top te krijgen ??
Alain heb van alles liggen om hem te kunnen detailen,,
Alleen nog nooit gedaan,, En totaal geen verstand van,,
Kan iemand even helpen... Wat moet ik gebruiken,, Hoe moet ik het gebruiken, en wat voor spul moet ik eigenlijk hebben om hem top te krijgen ??
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Lekker wassen
- Kleien, gebruik een milde klei (bv mothers) zodat deze geen marring achter laat, anders moet je direct polijsten.
( - eventueel voeden, met bijvoorbeeld poorboys black hole voor de donkere auto, of poorboys white diamond voor de lichte auto)
- Een sealant of een wax aanbrengen.
( - eventueel je sealant aftoppen met een leuke wax)
Weet niet waar je vandaan komt, maar wil eventueel weleens helpen/uitleg geven.
Inderdaad daar kan je alle info vinden. Simpele stappen plan voor beginners is een beetje als volgt.Daveke schreef:forum.carclean.nl
Daar staan complete stappenplannetjes, beter begin je morgen. Als je nu wil gaan detailen, ben je wel even bezig, trek daar maar een dag voor uit
- Lekker wassen
- Kleien, gebruik een milde klei (bv mothers) zodat deze geen marring achter laat, anders moet je direct polijsten.
( - eventueel voeden, met bijvoorbeeld poorboys black hole voor de donkere auto, of poorboys white diamond voor de lichte auto)
- Een sealant of een wax aanbrengen.
( - eventueel je sealant aftoppen met een leuke wax)

Weet niet waar je vandaan komt, maar wil eventueel weleens helpen/uitleg geven.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Denk dat ik ff wacht op de poetsclinic omdat ik bang ben meer te verknallen dan te corrigeren...
LOL, Ik heb hetzelfde... En moet ook nog beginnen.Dr. Evil schreef:Net de hele stappenlijst afgelopen, en van alle stappen even het beste besteld![]()
![]()
Eind bedrag maar niet noemen....![]()
![]()
Denk dat ik ff wacht op de poetsclinic omdat ik bang ben meer te verknallen dan te corrigeren...
Onze sponsors