Ja is idd best snel gegaan. Hij staat nu bij de dealer onder narcose de behandeling te ondergaan. Nu maar wachten op het verlossen de telefoontje dat zn nieuwe oogjes er op zitten.
Gr,
PP
PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ook
. Ben zooooo benieuwd hoe t zal staan. Vind t stiekum wel spannend. Straks staat t heel lelijk of zo.
Zal wel niet. Hoop dat ze snel bellen en dat ie geen ooglapjes op hoeft. Dan kan ik in het zonnetje m nog ff voor jullie op de gevoelige chip zetten.

Zal wel niet. Hoop dat ze snel bellen en dat ie geen ooglapjes op hoeft. Dan kan ik in het zonnetje m nog ff voor jullie op de gevoelige chip zetten.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja vind het wel mooi ja. Net zoals de webspokes, die vond ik in het begin mooi maar meer ook niet. Nu vind ik ze helemaal geweldig iedere dag nog. Datzelfde geld voor de lampjes. Nu vind ik ze zeker mooi, maar t moet gewoon nog ff wennen. Morgen hopelijk mooi weer en dan echt mooie foto's maken. Dit is nameljk voorlopig laatste mod.
Gr,
PP
maarre jullie vinden het dus mooi.
Gr,
PP
maarre jullie vinden het dus mooi.
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voorlopig ff sparen, want t boompje is nu kaalgeplukt. Verder kan ik me nu eigenlijk nog niet bedenken welke mods ik er nog bij zou willen hebben. Het blijft een parklane en ik wil hem wel graag strak en chique houden. Dat vind ik juist zo leuk aan m. Dus zelf kan ik niet echt iet smeer bedenken. Echter sta ik altijd open voor jullie iedeeen. Dus als je nog suggesties hebt dan kan je ze hier met voorbeeldfoto indienen. Nu nog wachten op de ventieldopjes tot 18 maart. Win ik dan iig een mooie prijs.
Gr,
PP
Gr,
PP
Onze sponsors