Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren toen ik terugkwam op Schiphol stond er toevallig een jongere soortgenoot met originele rijhoogte naast...

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hahaha! Dat is pas een verschil!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geïnspireerd door o.a. Speedy en Daveke ben ik ook intensief aan het detailen geslagen, zelfs de binnenkant van deze achterbumper moest eraan geloven! Rechts boven zie je de fles met quick detailer nog staan:

(zo ziet tegelverf die niet voor natte ruimtes geschikt is er na 7 jaar uit)
Hier een close-up van de bijzonder fraaie 'beading':

(zo ziet tegelverf die niet voor natte ruimtes geschikt is er na 7 jaar uit)
Hier een close-up van de bijzonder fraaie 'beading':

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hehehe, lijkt zo ernstig door de fotobewerking, douchegordijn hangt net een paar maanden en in het echt issie onderaan niet bruin (en bovenaan niet donkergrijs)...
Vandaag maar eens aan de slag gegaan met de Cooper-S-achterbumper. Eerst uit elkaar gehaald en schoongemaakt, zoals je hierboven dus ziet. Omdat ik gewoon m'n Cooper-Playmini houd, moet er ook een Cooper-strip op. Hier zie je de Cooper- en de Cooper-S-trim naar elkaar, die van de Cooper is wat korter aan de onderkant:

Ook is de ronding van de bumper net iets anders, al is dat lastig in beeld te brengen:

1 lipje in moeten korten, voor de rest past het er zo op met een beetje duwen en wringen. Alleen in de bocht sluit het net niet perfect aan, al is dat haast niet te zien:

Hier het resultaat met de side marker light er weer in, net wat te rood naar mijn mening:

Maar dat is natuurlijk wel te verhelpen, in mijn geval met Lamin-X in de smaak "Smoke 17%":

Vrij donker in de schaduw:

Maar nog te herkennen als rood in zonlicht:

En het resultaat tot nog toe:

Vandaag maar eens aan de slag gegaan met de Cooper-S-achterbumper. Eerst uit elkaar gehaald en schoongemaakt, zoals je hierboven dus ziet. Omdat ik gewoon m'n Cooper-Playmini houd, moet er ook een Cooper-strip op. Hier zie je de Cooper- en de Cooper-S-trim naar elkaar, die van de Cooper is wat korter aan de onderkant:

Ook is de ronding van de bumper net iets anders, al is dat lastig in beeld te brengen:

1 lipje in moeten korten, voor de rest past het er zo op met een beetje duwen en wringen. Alleen in de bocht sluit het net niet perfect aan, al is dat haast niet te zien:

Hier het resultaat met de side marker light er weer in, net wat te rood naar mijn mening:

Maar dat is natuurlijk wel te verhelpen, in mijn geval met Lamin-X in de smaak "Smoke 17%":

Vrij donker in de schaduw:

Maar nog te herkennen als rood in zonlicht:

En het resultaat tot nog toe:

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wilde eigenlijk ook GP-trim monteren, en dan de onderste cleanen in het midden en rechts een uitsparing maken. Maar dat wordt me toch wat teveel werk (en mogelijk weggegooid geld), dan liever tzt GP-trim met een uitlaat in het midden... 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Past GP-trim 1-op-1 op een S-bumper?
Dit gaat dr wel lekker special uit zien. S Bumper maar toch cooper-style
Dit gaat dr wel lekker special uit zien. S Bumper maar toch cooper-style

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer: