Zoiets dacht ik ook al.. Daveke zei ook het ook al..Floor-is schreef:Het probleem in de luchtstroom zit niet in het luchtfilter, maar in de inlaat net voor het blok. Die is meer restrictief dan al het andere in je systeem. Daarom is de aanpassing van het luchtfilter eigenlijk vooral een looks/geluid ding en niet veel meer dan dat.
Famos R53 (MrSmith)
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Even bezig geweest met de GP achterpanelen.
GP panelen bij Daveke opgehaald

Achterpanelen aftekenen

Achterpanelen aangepast

GP paneel in achterpaneel geplaatst

GP paneel in achterpaneel kitten (eerst voor om alles op z'n plaats te houden, als alles vast zit achter vast kitten.)

GP paneel test in auto.
TEST DUS BLIJVEN NIET ORANJE

Nu bezig met de andere kant, maar foto's zullen hetzelfde zijn, dus maak wel foto van eindresultaat als het gespoten is en erin geplaatst wordt.
GP panelen bij Daveke opgehaald

Achterpanelen aftekenen

Achterpanelen aangepast

GP paneel in achterpaneel geplaatst

GP paneel in achterpaneel kitten (eerst voor om alles op z'n plaats te houden, als alles vast zit achter vast kitten.)

GP paneel test in auto.
TEST DUS BLIJVEN NIET ORANJE

Nu bezig met de andere kant, maar foto's zullen hetzelfde zijn, dus maak wel foto van eindresultaat als het gespoten is en erin geplaatst wordt.
Laatst gewijzigd door MrSmith op 17 jun 2012, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
ABC stylen met airbag is btje flut* om eraf te halen, maar we komen er wel. Moet nog de gordels achter nog verwijderen en de C stijl dichtmaken. Dus heb nog wel wat werk te doen.
Lol, ik laat het ook niet oranje (oranje was standaardkleur);) Heb deze weer eruit gehaald, nu bezig met de andere kant. Dan de ABC stylen eraf en direct allemaal mee spuiten. Het oranje wordt zwart, denk ik.Ragnar schreef:lekker bezig hier.. ben niet zo kapot van het oranje. Maar iedereen heeft gelukkig een eigen smaak.
ABC stylen met airbag is btje flut* om eraf te halen, maar we komen er wel. Moet nog de gordels achter nog verwijderen en de C stijl dichtmaken. Dus heb nog wel wat werk te doen.

- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Daveke heeft nog een setje GP panelen voor heel goedkoop €50,- in de aanbieding. Ze kosten bij de jongens die ze zelf maken £125.00 en dan moet je nog laten verzenden uit Engeland.
Heheh.. als je vragen hebt, dan geef je maar een gil..marcel700 schreef:Gaat hard hiero. Wel makkelijk dat je de zelfde mods doe als wat ik wil gaan doen Kan ik lekker afkijken hoe het gaat worden
Daveke heeft nog een setje GP panelen voor heel goedkoop €50,- in de aanbieding. Ze kosten bij de jongens die ze zelf maken £125.00 en dan moet je nog laten verzenden uit Engeland.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Daarna worden ze zwart.. hahah
Heb het ook onderaan de post gezet, maar het lijkt alsof niemand het leest..
Het was een test, om te kijken of alles past en goed aansluit.
Hahah thanks! die kleur tjah.. zie het als een support voor het NL elftal voor vanavond..franklyn85 schreef:mooie panelen en mooi gedaan maar die kleur
Daarna worden ze zwart.. hahah
Heb het ook onderaan de post gezet, maar het lijkt alsof niemand het leest..
Het was een test, om te kijken of alles past en goed aansluit.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha nee heb het niet gelezen maar het zit in je mini dus vandaar
Maar zijn wel mooie panelen

Maar zijn wel mooie panelen
burn rubber not your soul

Onze sponsors