Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Koen. Ik wil wel nog iets tzt doen. Leren omhulsel of ander kleurtje. Ebay had goedkoop leer en dat ziet er erg laar uit na montage.
@Boris.. Ja idd wel een beetje een zeikerd. Dik stuur gaat ie het hebben over een paar kraajes
Komt waarschijnlijk door de ringen die de vorige eigenaar droeg en die srukte blijkbaar vaak op de toetert. Waarschijnlijk om hulp te krijgen bij inparkeren.
@Boris.. Ja idd wel een beetje een zeikerd. Dik stuur gaat ie het hebben over een paar kraajes

Komt waarschijnlijk door de ringen die de vorige eigenaar droeg en die srukte blijkbaar vaak op de toetert. Waarschijnlijk om hulp te krijgen bij inparkeren.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Marcel : Dat hulp bij inparkeren ging om de vorige eigenaar. Vrouwen dragen ringen en drukken op deze onhandige manier op de claxon. Vrouwen hebben volgens het cliché ook problemen met inparkeren. De link tussen de grapjes. Altijd jammer
Zo ik snap je link niet echt ! Maar als ik het goed begrijp heb jij met regelmaat 'vrouwelijke ' parkeerschade ?

Zo ik snap je link niet echt ! Maar als ik het goed begrijp heb jij met regelmaat 'vrouwelijke ' parkeerschade ?

Onze sponsors