Dave's Electric Blue R53 (F1 trip foto dump P23)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jun 2012, 09:06

Ikzelf heb een Alta en ben er meer dan tevrede mee! Wat een heerlijk geluid!
Met stock motor maakt mijn supercharger meer herrie dan 15% pully tuned motor :mrgreen:

Denk dat M7, cravenspeed en Alta het meeste geluid op zullen leveren. Daveke heeft een M7 te koop, weet niet of die er nog is..

De DaveF en de-flaped JCW zijn beide hele goede cold-air-intakes. Ze schermen de warme motor lucht volledig af van het filter.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

03 jun 2012, 14:28

Floor-is schreef: Ik heb op de grijze de Cravenspeed: geniaal geluid werkelijk! (De Alta is ongeveer vergelijkbaar verwacht ik)
Op de GP heb ik de JCW-box (de-flapped), veel minder beleving.
Heb nog een Dave.F liggen, twijfel wat ik ermee zal doen, of in de GP of verkopen..

Je kar is top, op die Worx velgen na.. Ik heb niks tegen GP-velgen, maar deze imi's vind ik gewoon erg lelijk :)
thanks voor de feedback, heb ik zeker wat aan, als je de DaveF kwijt wil hoor ik het graag. Ik ga binnen kort even die van Rob checken, hij heeft ook een DaveF.

Worx zat er onder toen ik het kocht dus tja weinig keus had ik. Ben nog niet uit of ik ze er onder ga laten, zo ja dan wordt ie gepoedercoat in het wit net als die van Famos (MrSmith), ik denk icm de witte dak zal erg vet staan.

Oh en als iemand een goeie adres heeft voor zand stralen en poedercoaten hoor ik het graag, max een uur rijen van A'veen. Tot nu toe had ik begrepen dat reno blaas in uithoorn wel degelijk werk levert. Het moet wel goed gebeuren en niet met te dunne lag bijvoorbeeld.
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

03 jun 2012, 14:50

BMX schreef:Ikzelf heb een Alta en ben er meer dan tevrede mee! Wat een heerlijk geluid!
Met stock motor maakt mijn supercharger meer herrie dan 15% pully tuned motor :mrgreen:

Denk dat M7, cravenspeed en Alta het meeste geluid op zullen leveren. Daveke heeft een M7 te koop, weet niet of die er nog is..

De DaveF en de-flaped JCW zijn beide hele goede cold-air-intakes. Ze schermen de warme motor lucht volledig af van het filter.
bedank voor je feedback, zo te zien Cravenspeed of alta of M7 voor het geluid en JCW of DaveF voor de prestatie.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jun 2012, 17:46

dqs23 schreef:
BMX schreef:Ikzelf heb een Alta en ben er meer dan tevrede mee! Wat een heerlijk geluid!

bedank voor je feedback, zo te zien Cravenspeed of alta of M7 voor het geluid en JCW of DaveF voor de prestatie.
Het verschil in prestaties zal misschien 0,5pk zijn :lol:
Dus prestaties zijn niet echt denderend zijn.. Je moet gewoon zorgen dat er geen warme lucht in het filter kan komen, dat is funest voor de prestaties.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

04 jun 2012, 17:07

Heeft iemand ervaring hier mee ? Mijn kapjes zijn al stuk dus dacht met deze 2 vlieg in 1 klap. http://www.car-secure.nl/site/lampen-ve ... ing-detail

En welke led stads licht komt meest overeen met de Xenon van een facelift R53 ? Piaa, Pilot of iets anders?
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 jun 2012, 17:20

Wel al getwijfeld te bestellen, dus als je goede ervaringen hebt be my hero! :D

Of een groupsbuy opstarten :mrgreen:
sandderr53
4 op een rij!
4 op een rij!

04 jun 2012, 18:45

Hmmm ik ben denk ik ook wel te porren voor een groupbuy
Afbeelding
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

10 jun 2012, 22:45

Dit zijn de winter velgen die ik heb bij gekregen met de R53. Zoals je kan ziet hoog nodig voor een behandeling. Ik ga ze laten zandstralen en poedercoaten. Alleen ik ben er nog niet uit welke kleur. In ieder geval geen wit want de GP velgen worden al wit. Omdat een 2 piece is dacht ik de velg hoogglans zwart en rand wit, alleen ik weet niet of het mooi zal zijn. Graag jullie advies voor de R98 en eventueel fotos van de R98 in een andere kleur dan de standaard zilver. thx

Afbeelding
Afbeelding
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

10 jun 2012, 22:46

Raj schreef:Wel al getwijfeld te bestellen, dus als je goede ervaringen hebt be my hero! :D

Of een groupsbuy opstarten :mrgreen:
Ik ga deze week wel een set bestellen en de resultaat delen hier.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2012, 23:38

Gefeliciteerd met je EB MINI!

Nu al een mooie auto en met de aankomende upgrades wordt het alleen nog maar beter :D De Worx velgen zou ik inderdaad wit maken en de R98 zou ik zilver laten. Je ziet ze namelijk wel eens met een zwart hart en zilveren rand, maar daar ben ik niet zo'n fan van. Echter heeft iedereen een andere smaak, dus daar zullen de meningen over verdeeld zijn.

Veel rijplezier in je nieuwe MINI! :wink:
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

10 jun 2012, 23:54

kimi100 schreef:Gefeliciteerd met je EB MINI!

Nu al een mooie auto en met de aankomende upgrades wordt het alleen nog maar beter :D De Worx velgen zou ik inderdaad wit maken en de R98 zou ik zilver laten. Je ziet ze namelijk wel eens met een zwart hart en zilveren rand, maar daar ben ik niet zo'n fan van. Echter heeft iedereen een andere smaak, dus daar zullen de meningen over verdeeld zijn.

Veel rijplezier in je nieuwe MINI! :wink:
thanks, OG zilver is zeker ook een optie.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jun 2012, 11:25

Ook al (nep)GP's in het wit.. Okay :)

Ik zou: Die wintervelgen opknappen en je nieuwe zomervelgen van maken. Worx-rommel eruit en voor de winter een mooi setje vinden. :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

17 jun 2012, 10:19

Gisteren even aan de mini gewerkt. De achter remmen blokken en schijven waren op bij aanschaft en de dealer zal alleen vervangen bij nemen van een aflever beurt van €850 dus laat maar lekker zitten ik doe het zelf wel. Ook gelijk de stads licht en knipper licht aangepakt. Stadslicht is vervangen met PIAA LED en knipperlicht met Philips Silverline. Leds zijn nog niet de perfecte resultaat ik zocht maar it will do for now.

Beetje op
Afbeelding
Schijven before
Afbeelding
Schijven after
Afbeelding
Lichten before
Afbeelding
Lichten after
Afbeelding
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

19 jun 2012, 11:07

Even een snelle pits stop gemaakt bij de dealer in A'veen. Had een nieuwe achter ruiter wisser en antivries nodig dus goeie smoes om gelijk wat leuks bij te bestellen. :mrgreen: Gelijk hier de prijzen bij zetten, misschien hebben anderen ook wat aan. Volgens mij zat ik ook Mats daar rondlopen, maar dat weet ik niet zeker.

25110403543 JCW Carbon/Alcantara Schakelpook €68.07 ex
25110409241 JCW Alcantara Schakelhoes €39.50
51110395289 Dashboard verdeler €31.93 ex
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2012, 11:15

ja Mats werkt daar elke dinsdag, dus dat klopt.

Heb je niet de carbon handremgreep besteld?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”