Hoe krijg ik de grill in de voorbumper er af?
Moet ik hiervoor de hele voorbumper er af halen?
Kan ik deze vanaf de buitenkant verwijderen? Waarschijnlijk van die clipjes aan de achterkant?
Zoals hieronder beschreven is deze bevestigd met dubbelzijdig tape en clipjes?
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/02/14
Maar heb natuurlijk liever een bevestiging van mensen die er al mee bezig zijn geweest.
Als de bumper eraf moet, iemand een handleiding?
Grill in de voorbumper verwijderen?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maichel
- Be Mini
Bericht
De omlijsting zit vastgeklikt en kun je voorzichtig lostrekken, de chromen strip van de grille zit geplakt.
Vooral de strip zit goed vast en is lastig te verwijderen, als je hem wilt hergebruiken kun je denk ik beter met een visdraad de strip los "zagen"
Ik heb destijds de grille vervangen voor een aftermarket grille.
Alleen daar kwam nog wat hak en zaagwerk bij kijken.
Die heeft er denk ik een maand ingezeten en nu heb ik helemaal geen grille meer in de bumper
Vooral de strip zit goed vast en is lastig te verwijderen, als je hem wilt hergebruiken kun je denk ik beter met een visdraad de strip los "zagen"
Ik heb destijds de grille vervangen voor een aftermarket grille.
Alleen daar kwam nog wat hak en zaagwerk bij kijken.
Die heeft er denk ik een maand ingezeten en nu heb ik helemaal geen grille meer in de bumper

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yes, gisteren zelf nog gedaan. Hoekje ff loswippen met een platte schroevendraaier met een doek er omheen, dan trek je de rest zo los met je vingers. De lamel van de onderste grill zit gelijmt, die gaat een stuk lastiger eraf...
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Even verf regelen met zelfde kleurcode en dan ga ik beginnen..
Thanks!MartijnGizmo schreef:Yes, gisteren zelf nog gedaan. Hoekje ff loswippen met een platte schroevendraaier met een doek er omheen, dan trek je de rest zo los met je vingers. De lamel van de onderste grill zit gelijmt, die gaat een stuk lastiger eraf...
Even verf regelen met zelfde kleurcode en dan ga ik beginnen..
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors