Komt allemaal goed, er zit aardig schot in het project.
Cant wait om de binnenkant te maken incl kooi, wordt echt een pareltje
Challenge MINI R53
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ook, alleen mail ik hier heel de dag door en scout ik alle sites af om leuke onderdelen te zoeken 
Vandaag Facelift onderblokje, inlaatspruitstuk, brandstofrail, thermostaathuis en bobine opgepikt
Rest nog een aantal OEM zaken die we nieuw moeten kopen, en een aantal die ik nog moet zien te scoren, en dan kan het aanpassen/modificeren/bewerken e.d van die onderdelen ook gepland gaan worden

Vandaag Facelift onderblokje, inlaatspruitstuk, brandstofrail, thermostaathuis en bobine opgepikt
Rest nog een aantal OEM zaken die we nieuw moeten kopen, en een aantal die ik nog moet zien te scoren, en dan kan het aanpassen/modificeren/bewerken e.d van die onderdelen ook gepland gaan worden
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wederom een productieve avond gehad met Michel en pa;
Het blok is eruit
Versnellingsbak is van het blok af
Aandrijfassen liggen in de kelder
Alle waterleidingen zijn verwijderd
Remmen zijn er nu vanaf - handrem ligt in de opslagruimte
Binnenkant is nu eindelijk klaar voor de slijptol, en daarna schuren, zo ook flink wat delen aan de buitenkant. Dan hopen we volgende week oid aan het dichtmaken van het dak te kunnen beginnen zodat we op korte termijn daarna de kooi erin kunnen laten lassen
Het vordert gestaag!
Michel zal zo meteen wat foto's posten..
Het blok is eruit
Versnellingsbak is van het blok af
Aandrijfassen liggen in de kelder
Alle waterleidingen zijn verwijderd
Remmen zijn er nu vanaf - handrem ligt in de opslagruimte
Binnenkant is nu eindelijk klaar voor de slijptol, en daarna schuren, zo ook flink wat delen aan de buitenkant. Dan hopen we volgende week oid aan het dichtmaken van het dak te kunnen beginnen zodat we op korte termijn daarna de kooi erin kunnen laten lassen

Het vordert gestaag!
Michel zal zo meteen wat foto's posten..
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
lekker bezig hoor, wat vinden je buren van dit project?
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Onze sponsors