Ossie's DS R56 S Chili, update @ pag.39
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie foto's Ossie 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Haha... Ja suf hè.
Normaal krijg je post van de rdw, maar ze waren me vergeten dit keer.
En ik krijg regelmatig reclame van de dealer, dat ik wss de bewuste oproep meteen bij het oud papier heb weggegooid.
Maar met het adres in Aalsmeer, die ik van Rob heb gekregen, was het al een zorg minder om deze iets aangepaste S te laten keuren.
Normaal krijg je post van de rdw, maar ze waren me vergeten dit keer.
En ik krijg regelmatig reclame van de dealer, dat ik wss de bewuste oproep meteen bij het oud papier heb weggegooid.

Maar met het adres in Aalsmeer, die ik van Rob heb gekregen, was het al een zorg minder om deze iets aangepaste S te laten keuren.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Heb je nu een boete vanwege de APK? 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Even een update hier plaatsen, maar velen hebben het al op FB voorbij zien komen.
Met dank aan chosenfew106 (Sjors). Een mooie ruil deal hebben we er van gemaakt. Toch nog een hoop geschraap op de terug weg, maar na een aantal km's niks meer te horen.
De hoogte van de schroefset staat perfect! Misschien dat hij voor iets lager mag, maar dat kijk ik nog even een tijdje aan. Denk wel dat met 4 personen in de Mini rijden nu wel wat lastig wordt...
Specs:
Rial Nogaro 18", 8J, ET38, 4x100
Pirelli Zero Nero 215/35
Crappy pics, maar daar moeten jullie het maar even mee doen:

Met dank aan chosenfew106 (Sjors). Een mooie ruil deal hebben we er van gemaakt. Toch nog een hoop geschraap op de terug weg, maar na een aantal km's niks meer te horen.

De hoogte van de schroefset staat perfect! Misschien dat hij voor iets lager mag, maar dat kijk ik nog even een tijdje aan. Denk wel dat met 4 personen in de Mini rijden nu wel wat lastig wordt...

Specs:
Rial Nogaro 18", 8J, ET38, 4x100
Pirelli Zero Nero 215/35
Crappy pics, maar daar moeten jullie het maar even mee doen:

Onze sponsors