Heb je die beugels tbv reservewiel er wel af geslepen? Raakt de uitlaat de wagenbodem?
Ik had hem ook iets lager hangen en heb de beugels bijgebogen (15mm) ter hoogte van het ophangrubber,
daardoor hangt hij nou strak onder de wagen...
Jordi8: MINI Blooper S (R50) VERKOCHT! page 26
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben langs Beek gegaan vanmiddag en geloof het of niet. Die zei exct wat jij nu juist zei hahaha. Ik ga er dus eben onder liggen binnenkort..en zien of dat het probleem is haha. Maar bedankt! ;-)
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
AFIJN!.. m'n versnellingsbak is naar de klote!

- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
:/
Dat geratel waarover ik.het had in de chatbox. is dus.gewoon mn versnellingsbak. Meteen een vraag, aangezien ik toch bij de dealer zit..
hier laten fixen? Of is er een beter plan in de buurt van den haag? ..bohh..eerst een nieuwe koppeling..nu m'n versnellingsbak.
Dat geratel waarover ik.het had in de chatbox. is dus.gewoon mn versnellingsbak. Meteen een vraag, aangezien ik toch bij de dealer zit..
hier laten fixen? Of is er een beter plan in de buurt van den haag? ..bohh..eerst een nieuwe koppeling..nu m'n versnellingsbak.

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja..alleen woont hij in enschede..toch? Ik woon in den haag 

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
..other options?
ik zat er wel al meteen aan te denken. Maar dan moet ik het risico lopen om aan de kant tot stilstand te komen..het is tenslotte 200km .. en omdat mn mini dan echt dood is. Dat wil ik dus nietWimS schreef:Ja dat dan weer wel helaas

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga nog wel even in discussie met het thuisfront haha. Pff..baal echt als een stekker! eerst een nieuwe koppeling..nu die versnellingsbak..grrrr! :/

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wellicht is Beek een optie voor de versnellingsbak, prijs voor onderdelen is hetzelfde maar het uurtarief is daar denk ik lager.
Wat betreft je s-uitlaat, ik had hetzelfde probleem met mijn r50. De s-uitlaat hing te laag en dit was niet te verhelpen. Na montage van een Milltek was dit probleem verleden tijd.
Eerst:

Na Milltek:

Wat betreft je s-uitlaat, ik had hetzelfde probleem met mijn r50. De s-uitlaat hing te laag en dit was niet te verhelpen. Na montage van een Milltek was dit probleem verleden tijd.
Eerst:

Na Milltek:

Onze sponsors